Matrícula curs 22-23
-
- Visita la nostra pàgina d’infantil on trobaràs tota la informació en aquest enllaç
- Apunta’t al formulari per assistir a la visita de portes obertes en aquest enllaç
- Visita la nostra pàgina d’infantil on trobaràs tota la informació en aquest enllaç
- PLA DE CONTINGÈNCIA CURS 2021-2022
- Descarrega el pla de contingència – [pdf]
- INFORMACIÓ BEQUES MENJADOR Escolar CURS 2021-2022
- Informació beques menjador – [pdf]
- INFORMACIÓ SERVEI DE MENJADOR CURS 2021-2022
- Informació menjador – [pdf]
- Informació Activitats Extraescolars de la Amipa els primers dies del curs 2021-2022
- Informació activitats extraescolars – [pdf]
- LLISTAT DE LLIBRES CURS 2021/2022
- Llistat de llibres curs 2021/2022 – [pdf]
- INSCRIPCIONS MENJADOR CURS 2021-22
- Pel curs 21-22, les inscripcions pel Menjador es podran fer de dues maneres:
- On line,
en el següent enllaç: https://www.comensals.com/inscripcion-usuarios/ - Presencialment:
els dies 1, 2 i 3 de setembre, de 09:00h a 12:00h a l’edifici d’infantil.
Les inscripcions han d’estar fetes abans de dia 4 de setembre.
- On line,
- APUNTAU-VOS A L’AMIPA
- Estimades famílies
Els passos a seguir per renovar la condició de soci, així com per nous socis, per al curs 2021-2022 són:
- Pagar la quota de 35€ PER CURS I FAMÍLIA en el compte corrent de La Caixa: IBAN ES42 2100-5729-6102-0000-4033 Indicau el concepte “quota soci” seguit del cognom familiar
- Enviar una còpia de l’ ingrés al mail de l’A”MIPA : apa@apamaguilo.net
- Emplenar el formulari online https://forms.gle/KgoPUfQMSyBLBYzM que obrirem a partir de l’1 de Juliol
I ja està! Ja formes part de la nostra AMIPA
- PUNTUACIÓ PROVISIONAL DEL PROCÉS ORDINARI D’ADMISSIÓ
- Podeu consultar el llistat al següent enllaç:
- llistat provisional Enllaç – [pdf]
El llistat mostra totes les sol·licituds sense distinció del tipus de plaça, per això la puntuació obtinguda no implica necessàriament l’obtenció o no de plaça.
També podeu consultar la vostra puntuació a la següent plana web:
- LLISTA DEL PROCÉS ORDINARI ADSCRIPCIÓ ESO 2021-2022
- Consultau el llistat provisional del procés d’adscripció:
- IES Guillem Sagrera IES Guillem Sagrera – [pdf]
- IES Emili Darder IES Emili Darder – [pdf]
-
Matrícula curs 21-22
-
- Visita la nostra pàgina d’infantil on trobaràs tota la informació en aquest enllaç
- Apunta’t al formulari per participar a la nostra jornada de portes obertes vitual a la pàgina d’infantil o en aquest enllaç
- Visita la nostra pàgina d’infantil on trobaràs tota la informació en aquest enllaç
- Informació Beques de menjador 20-21
-
- Al PDF adjunt teniu tota la informació relativa a les beques de menjador – [pdf]
- Informacions diverses curs 20-21
-
- Reunions Infantil Enllaç al document – [pdf]
- Reunions Primària Enllaç al document – [pdf]
- Inici de curs Enllaç al document – [pdf]
- Menjador Escolar Enllaç al document – [pdf]
- AMIPA Enllaç al document – [pdf]
- Pla de contingència curs 20-21
- Pla de contingència curs 20-21 – [pdf]
- LLISTA DE PUNTUACIÓ DEFINITIVA DEL PROCÉS D’ADMISSIÓ
- Llista de puntuació definitiva del procés d’admissió – [pdf]
- LLISTAT DE PUNTUACIÓ PROVISIONAL DEL PROCÉS D’ADMISSIÓ
- Llistat de puntuació provisional del procés d’admissió – [pdf]
- Voleu conèixer la nostra escola ?
-
Aquí en teniu un petit tast
El teu navegador no supoprta Videos
Si voleu rebre més informació emplenau el següent qüestionari - Llistat de llibres curs 2020/2021
- Llistat de llibres curs 2020/2021 – [pdf]
- Reunions guiades per a famílies curs 2020/2021
- …
- Places 4t infantil ofertades pel curs 2020-2021
- Places ofertades pel curs 2020-2021 .
- Adscripció i Admisió curs 2020-2021
-
En tenir més informació la vos farem arribar. - Reunions guiades per a famílies curs 2020/2021
- …
- Llibres Infantil curs 2019-2020:
- Podeu veure’ls al següent enllaç:
Llibres Infantil 2019-2020 - Llibres Primària curs 2019-2020:
- Podeu veure’ls al següent enllaç:
Llibres Primària 2019-2020 - Reunions guiades per a famílies curs 2019/2020
- …
- Llibres CEIP Marian Aguiló 2018-2019:
- Als següents enllaços hi podreu trobar els llibres d’infantil i Primària del Centre pel curs 2018-2019
Infantil:
Primària:
- Ajudes menjador 2018-2019:
- Ha sortit la convocatòria d’ajuts individualitzats de menjador per el curs escolar 2018-2019.
Trobareu tota la informació referent a normativa, possibles beneficiaris, i documentació a aportar en el següent enllaç:ajudes Menjador 2018-2019
Comprovau si compliu els requisits per poder optar a les ajudes.Important:
El període de presentació de sol·licituds és del 23 de maig al 12 de juny de 2018.Podeu recollir les sol·licituds a secretaria o imprimir-les des de l’enllaç .
- Reunions informatives nous alumnes curs 18/19:
- Dates de les reunions:
- 22 de febrer 2018 a les 09:00 hores
- 22 de març 2018 a les 16:00 hores
- 13 d’abril 2018 a les 09:00 hores
Important:
cridau al 971 28 66 21 per apuntar-vos - Llibres Infantil curs 2017-2018:
- Podeu veure’ls al següent enllaç:
Llibres Infantil - Llibres Primària curs 2017-2018:
- Podeu veure’ls al següent enllaç:
Llibres Primària - Criteris de reagrupament d’alumnes:
- Podeu veure’ls al següent enllaç:
Criteris de reagrupament - Aquí us adjuntam la guia TRACTEM-NOS BÉ per si voleu consultar-la
- Podeu veure-la al següent enllaç:
TRACTEM-NOS BÉ - Marian Aguiló estrena la primera ruta del projecte sobre urbanisme Jane’s walk ciutat escola
- Podeu veure la notícia als següents enllaços:
Diario de Mallorca: Una ruta por Palma con ojos de niño
Ultima Hora: El Marian Aguiló estrena la primera ruta Jane’s walk - Campanya del Rebost
- Des de Càritas s’han posat en contacte amb nosaltres per participar un any més en la “CAMPANYA REBOST 2016”. Per això ens demanen que col·laborem amb:
- Productes bàsics d’alimentació: oli, briks, sucre, galetes, conserves… (No pasta i llegums seques ja que tenen excedent de campanyes anteriors).
- Productes d’higiene: sabó, xampú, dentífrics, raspalls de dents…
- Productes de neteja de la llar: detergents de roba, lleixiu…
Moltes gràcies
- Panera de Nadal de l’AMIPA
- Ja podeu comprar paperetes pel sorteig de Nadal de la fantàstica panera de Nadal de l’AMIPA a benefici del viatge d’estudis
- Rutes guiades per nins i nines per explicar el seu barri als “adults”
- Jane’s Walk i l’Ajuntament posen en marxa un projecte pilot de participació ciutadana amb nins i adolescents de tres centres educatius de Palma per reflexionar sobre la nostra ciutat: el CEIP Marian Aguiló, el CEIP Camilo José Cela i l’IES La Ribera
Veniu a les rutes? 😉
Les rutes estan obertes al públic, són gratuïtes i no cal inscripció prèvia: només anar al punt de trobada (entrada del centre educatiu) a l’hora que s’indica al programa. Tindran una durada d’una hora aproximadament. Per veure el programa, clica aquí
- Eleccions al consell escolar
- Han estat elegits com representants del consell escolar:
-
- Mestres:
- Aina Sánchez
- Titín Mayol
- Vanessa Alonso
- Cristina Fernández
-
- Pares:
- Núria Prunés
- José Antonio Chacón
-
- Clases de catalán
- Si estáis interesados en asistir a clases de iniciación al catalán para padres y madres, podéis pasar por la secretaría del centro a inscribiros. Siempre es bueno poder echar una mano a vuestros hijos en las tareas de clase o simplemente desenvolveros más en esta lengua. El plazo de inscripción finaliza el miércoles 16 de Noviembre. El curso empieza en enero y acaba a finales de abril. Os esperamos.
- Reunions de pares primària
- CURS 2016/17
- 1r cicle primària: 19 d’octubre, a les 13:30 h.
- 2n cicle primària:
- 3r de primària : 6 d’octubre, a les 13:30
- 4t de primària : 28 de setembre, a les 13:30
- 3r cicle primària: 5 d’octubre, a les 13:30 h.
- LLIBRES DE PRIMÀRIA
- Per més información clicau aquí
- LLIBRES D’INFANTIL
- Per més información clicau aquí
- PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES. ALUMNES DE PRIMÀRIA
- Benvolgudes famílies: S’ha convocat el PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LA CONSELLERIA: – Aquest programa consisteix en la creació d’un fons de llibres i material didàctic de titularitat del centre que es nodrirà a través de les aportacions econòmiques de les famílies i de la Conselleria d’Educació i Cultura. En tots els cursos fer reutilització suposa un estalvi. – Té com a objectius incentivar l’ús responsable i sostenible dels llibres de text i material didàctic; i estalviar en la compra dels llibres. – Hi poden participar els alumnes que el curs 2016/17 cursaran primària (per tant, inclou els que enguany cursen 5 anys). – L’escola no podrà emetre per a les famílies factures dels llibres de text que es comprin amb les aportacions del fons. SI VOLEU PARTICIPAR EN EL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ: – HEU DE PASSAR PER SECRETARIA ABANS DEL 21 DE JUNY, I SIGNAR UN COMPROMÍS PEL QUAL EL VOSTRE FILL A FINAL DE CURS DEIXARÀ EN EL CENTRE I EN BONES CONDICIONS ELS LLIBRES QUE ES PUGUIN REUTILITZAR EL CURS SEGÜENT. – En cas d’haver de realitzar activitats de recuperació durant l’estiu, l’alumnat podrà utilitzar els llibres fins al mes de setembre.
- Per més información clicau aquí
- Recaptació solidària
-
- Benvolgudes famílies:
El dia 14 de març va venir a l’escola un massai per explicar com és la seva cultura, les seves condicions de vida i el projecte de fer una escola per als nins d’allà. Els alumnes del tercer cicle han preparat un mural amb fotos pel dia de portes obertes i han recaptat 200€ per col·laborar en la construcció de l’esola.
- Fotos grup classe
-
- Benvolgudes famílies:
El dia 28 d’abril Centro Foto farà les fotos de cada grup de classe. Posteriorment exposarem les fotos a l’entrada i les famílies interessades podran comprar una còpia de 15 X 20 cm. per 2 euros. També us recordam que NO HI HAURÀ CLASSE el dia 29 d’abril (dia no lectiu aprovat pel Consell Escolar). Atentament, el Director.
- VISITES INFORMATIVES AL CENTRE (INFANTIL)
- El dilluns 2 de maig a les 9 h. el director de l’escola tendrà una reunió amb totes les famílies interessades en conèixer l’escola. En aquesta visita:
- Explicarem com funciona el procés de matriculació.
- Destacarem les principals característiques i línies de treball de l’escola.
- Respondrem a totes les preguntes que vulguin fer les famílies.
- Visitarem l’edifici d’Educació Infantil.
En cas d’estar interessats en participar-hi, els pregam que telefonin al 971286621 i parlin amb l’administrativa.
- MATRÍCULA CURS 2016/2017 INFANTIL I PRIMÀRIA
-
- PRESENTACIÓ DE SOL.LICITUDS:
- INICI: 9 DE MAIG DE 2016
- FINALITZACIÓ: 20 DE MAIG 2016
El tràmit es pot fer de manera telemàtica a: ” http://escolaritzacio.caib.es” Presencial:
- 1.- S’ha d’emplenar la sol·licitud (es pot recollir al centre) i presentar-la juntamente amb la documentación a la Secretaria de l’escola.
- 2.-Llistes provisionals: 6 de juny de 2016.
- 3.- Reclamacions: 6 al 8 de juny 2016.
- 4.- Resolució de reclamacions 9 de juny 2016.
- 5.- Llistes definitives: 17 de juny 2016.
- 6.- Matrícula: 22 de juny al 27 de juny 2016.
- Dia del tranport sostenible
- Benvolgudes famílies: Ben aviat se celebrarà el Dia de la Terra, i des de la nostra escola volem aportar el nostre petit gra d’arena en la reducció de les emissions de diòxid de carboni. És per això que dimecres 27 d’abril celebram a l’escola el Dia del transport sostenible. La idea és venir a l’escola sense el cotxe: a peu, amb bicicleta o amb transport públic.
- VISITES INFORMATIVES AL CENTRE (INFANTIL)
- El dijous 14 d’abril a les 9 h. el director de l’escola tendrà una reunió amb totes les famílies interessades en conèixer l’escola. En aquesta visita:
- Explicarem com funciona el procés de matriculació.
- Destacarem les principals característiques i línies de treball de l’escola.
- Respondrem a totes les preguntes que vulguin fer les famílies.
- Visitarem l’edifici d’Educació Infantil.
En cas d’estar interessats en participar-hi, els pregam que telefonin al 971286621 i parlin amb l’administrativa.
- Dia de Portes Obertes
- Benvolgudes famílies:
EL DIMECRES 23 DE MARÇ LA SORTIDA DE L’ESCOLA ÉS A LES 12.30 H., perquè entre les 12.30 i les 14.30 hores celebram el Dia de Portes Obertes. Les famílies podran veure exposats els treballs dels alumnes. A més, també tendreu ocasió de comprar en el mercadet, i els alumnes de 6è vendran crespells proviatge d’estudis. Aquest dia el servei de menjador començarà a les 12.30 h. i acabarà a les 15.30 h. L’APA mantendrà oberta l’exposició de 14.30 a 16.30 h. Atentament, el director. - VISITES INFORMATIVES AL CENTRE (INFANTIL)
- El divendres 11 de març a les 9 h. el director de l’escola tendrà una reunió amb totes les famílies interessades en conèixer l’escola. En aquesta visita:
- Explicarem com funciona el procés de matriculació.
- Destacarem les principals característiques i línies de treball de l’escola.
- Respondrem a totes les preguntes que vulguin fer les famílies.
- Visitarem l’edifici d’Educació Infantil.
En cas d’estar interessats en participar-hi, els pregam que telefonin al 971286621 i parlin amb l’administrativa.
- Sant Antoni
- Al llarg del matí del dia 19 de gener celebrarem la diada de Sant Antoni i Sant Sebastià. Els nins prepararan cançons, màscares, etc., i farem un gran fogueró. Us demanam que el vostre fill dugui un poc de llenya. A més, aquest dia ha de venir vestit de vermell i/o negre. El preu del berenar proviatge d’estudis (pa amb sobrassada) és de 2 euros. Disposam de menjar per a celíacs. Aquesta activitat té el suport del menjador i de l’APA del centre. El darrer dia per pagar els 2 euros és el divendres 15 de gener.
- Mercadet de Nadal
- Els dies 16 i 21 de desembre muntarem un MERCADET DE JUGUETES, els beneficis del qual es destinaran a la millora dels jocs i instal·lacions (tendals, etc.) del pati d’Educació Infantil. Si voleu participar, podeu dur juguetes que els vostres fills ja no facin servir I QUE ES TROBIN EN BON ESTAT. Els heu de deixar a les 8.30 a la sala d’actes de Primària, fins al divendres 11 de desembre. El mercadet restarà obert per a les famílies el dimecres 16 a les 13:30 (en el porxo d’Infantil) i al llarg del dilluns 21 (en el pati petit de Primària) . Moltes gràcies per la vostra ajuda.
- Dies no lectius
- CURS 2015/16
-
- Benvolgudes famílies: D’acord amb el calendari escolar, NO HI HAURÀ CLASSE els següents dies:
-
- 2 de novembre (dilluns següent al dia de Tots Sants)
- 7 de desembre (dilluns següent al dia de la Constitució)
- 8 de desembre (dia de la Immaculada)
- 20 de gener (festa local de Palma)
- 26 de febrer (dia no lectiu aprovat per Consell Escolar)
- 29 de febrer (festa escolar unificada)
- 1 de març (Dia de les Illes Balears)
- 29 d’abril (dia no lectiu aprovat per Consell Escolar)
A més, els recordam els períodes de vacances: Nadal: del 23 de desembre al 7 de gener, ambdós inclosos. Pasqua: del 24 de març a l’1 d’abril, ambdós inclosos. Les classes finalitzen el 22 de juny.
-
- Informacions diverses
- Els informam que aviat efectuarem un simulacre d’incendi, de manera que evacuarem l’edifici de manera preventiva. D’altra banda, el dimecres 4 de novembre a les 13.30 h. exposarem en el porxo d’Educació Primària tota la roba que els alumnes han anat perdent des de principi del curs passat. Tota la roba que no sigui reclamada es destinarà a usos benèfics, de manera que pugui ser aprofitada per famílies necessitades.
- Activitats APA CURS 15-16
- Per més información clica aquí
- Reunions de pares primària
- CURS 2015/16
- 1r cicle primària: 14 d’octubre a les 13:30 h.
- 2n cicle primària: 7 d’octubre a les 13:30 h.
- 3r cicle primària: 21 d’octubre a les 13:30 h.
- LLISTAT DE LLIBRES DEL CURS 15-16
- Per més información clica aquí
- INICI CLASSES PRIMÀRIA:11 DE SETEMBRE
-
ENTRADA AL CENTRE I HORARI DE L’ALUMNAT
- 1R PRIMÀRIA: 9.30 H. (PORXO)
- 2N PRIMÀRIA: 9 H. (PORXO)
- 3R i 4T PRIMÀRIA: 8.30 H. (PATI PETIT)
- 5È i 6È PRIMÀRIA: 8.30 H. (ENTRADA PRINCIPAL. DEVORA ESCALES)
SORTIDA A LES 13.30 H.
- INICI CLASSES INFANTIL.
-
1R D’EDUCACIÓ INFANTIL (3 ANYS)
REUNIÓ DE PARES (SENSE ELS ALUMNES):
– 8 DE SETEMBRE A LES 9 H.: AMB LES TUTORES
PRIMER CONTACTE DELS ALUMNES AMB L’AULA: 11 DE SETEMBRE.
MITJA CLASSE DE 10 A 11;
L’ALTRA MITJA CLASSE DE 11.30 A 12.30 H. (ELS PARES HI SERAN PRESENTS)INICI DE LES CLASSES: 14 DE SETEMBRE.
DURANT LA PRIMERA SETMANA DE CLASSE, L’HORARI SERÀ DE 8.30 A 12 H.
A PARTIR DEL 21 DE SETEMBRE, L’HORARI SERÀ DE 8.30 A 13.30 H. -
2N I 3R D’EDUCACIÓ INFANTIL (4 I 5 ANYS))
REUNIÓ DE PARES (SENSE ALUMNES):
-
- DIA 8 DE SETEMBRE A LES :
- 10: 00 CLASSES DE 4 ANYS
- 11:00 CLASSES DE 5 ANYS
INICI DE LES CLASSES 11 DE SETEMBRE:
- 4 ANYS: 9 H.
- 5 ANYS: 8:30 H
LA SORTIDA SERÀ A LES 13:30 H.
-
- DIA 14 S’INICIARAN LES CLASSES AMB L’HORARI HABITUAL:
- 8:30 A 13:30
-
- ACTIVITATS SOLIDÀRIES
- Aquest curs, a través de diverses activitats solidàries, hem donat suport a diverses entitats:
FONS MALLORQUÍ DE SOLIDARITAT: 388 €
CREU ROJA: 388 €
UNICEF (TERRATRÈMOL NEPAL): 388 €
AMICS DEL POBLE SAHRAUÍ: 258,56 €Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
- PROCÉS D’ADMISSIÓ D’ALUMNES NOUS
- El procés d’admissió d’alumnes nous al nostre centre començarà el dia 11 de maig. El termini per presentar les sol·licituds és del dia 11 al dia 21 de maig. Per més información clica aquí
- VISITES INFORMATIVES AL CENTRE (INFANTIL)
- El divendres 8 de maig a les 9 h. el director de l’escola tendrà una reunió amb totes les famílies interessades en conèixer l’escola. En aquesta visita:
- Explicarem com funciona el procés de matriculació.
- Destacarem les principals característiques i línies de treball de l’escola.
- Respondrem a totes les preguntes que vulguin fer les famílies.
- Visitarem l’edifici d’Educació Infantil.
En cas d’estar interessats en participar-hi, els pregam que telefonin al 971286621 i parlin amb l’administrativa.
- Dia sense cotxe
- Benvolgudes famílies: El dia 22 d’abril és el Dia de la Terra, i des de la nostra escola volem aportar el nostre petit gra d’arena en la reducció de les emissions de diòxid de carboni. És per això que us convidam a venir el dijous 30 d’abril a l’escola sense el cotxe: a peu, amb bicicleta o amb transport públic. A l’edifici de Primària hem habilitat espais per poder aparcar les bicicletes devora de les zones on els alumnes esperen per entrar a les classes. És convenient que tots els alumnes que vénguin amb bicicleta arribin uns minuts abans per tenir temps d’entrar puntualment a l’escola. A més, és obligatori que aquests alumnes duguin casc. Pensau que durant el dematí utilitzaran la bicicleta per realitzar diverses activitats. Animau-vos-hi!
La comissió ambiental. - Dia no lectiu
- Benvolgudes famílies: Els recordam que, d’acord amb el calendari escolar, NO HI HAURÀ CLASSE el dia 4 de maig (dia no lectiu aprovat pel Consell Escolar). També els informam que el dia 7 de maig Centro Foto farà les fotos de cada grup de classe. Posteriorment penjarem les fotos a l’entrada i les famílies interessades podran comprar una còpia de 15 X 20 cm. per 2 euros. Atentament,
el Director. - SOL·LICITUDS ALS INSTITUTS
- El termini per presentar les sol·licituds als instituts, dins del procés d’adscripció (de 6è a 1r d’ESO), és del 13 al 17 d’abril. El primer dia després de les vacances de Pasqua entregarem als alumnes la documentació perquè les famílies ens l’entreguin dins el termini establert.
- PROCÉS D’ADMISSIÓ D’ALUMNES NOUS
- El procés d’admissió d’alumnes nous al nostre centre començarà el dia 11 de maig. El termini per presentar les sol·licituds és del dia 11 al dia 21 de maig. Per més información clica aquí
- Setmana cultural
- EL DIMECRES 1 D’ABRIL LA SORTIDA DE L’ESCOLA SERÀ A LES 12.30 H., perquè entre les 12.30 i les 14.30 hores celebram el Dia de Portes Obertes. Les famílies podran veure exposats els treballs dels alumnes. A més, també tendreu ocasió de comprar en el mercadet, i els alumnes de 6è vendran crespells i robiols proviatge d’estudis. Aquest dia el servei de menjador començarà a les 12.30 h. i acabarà a les 15.30 h. L’APA mantendrà oberta l’exposició de 14.30 a 16.30 h.
- Mercadet solidari
- Els dies 30 i 31 de març, i 1 de abril muntarem un MERCADET SOLIDARI, els beneficis del qual es destinaran a la millora de centres educatius de Nicaragua i a projectes de la Creu Roja a Mallorca. Si voleu participar, els vostres fills poden dur objectes que no us facin falta (CDs, objectes de decoració, juguetes, etc.) I QUE ES TROBIN EN BON ESTAT, fins al divendres 27 de març. El mercadet restarà obert el matí dels dies 30 i 31, per tal que els alumnes puguin comprar. L’1 d’abril celebram el Dia de Portes Obertes al centre (de 12.30 a 16.30 h.), i el mercadet es mantendrà obert perquè les famílies, exalumnes, etc. també hi comprin.
- Moltes gràcies per la vostra ajuda. L’equip de mestres.
- VISITES INFORMATIVES AL CENTRE (INFANTIL)
- El dia 19 de febrer a les 9 h. el director de l’escola tendrà una reunió amb totes les famílies interessades en conèixer l’escola. En aquesta visita:
- Explicarem com funciona el procés de matriculació.
- Destacarem les principals característiques i línies de treball de l’escola.
- Respondrem a totes les preguntes que vulguin fer les famílies.
- Visitarem l’edifici d’Educació Infantil.
En cas d’estar interessats en participar-hi, els pregam que telefonin al 971286621 i parlin amb l’administrativa.
- Carta als alumnes nouvinguts
- Clicau aquí per veure la informació Nouvinguts
- Recaptació Sant Antoni 2015
- HEM RECAPTAT 1016 € ! Moltes gràcies a tots.
- Sant Antoni 2015
- El dia 19 de gener celebrarem la diada de Sant Antoni i Sant Sebastià. Els nins prepararan cançons, màscares, etc., i farem un gran fogueró. Us demanam que el vostre fill dugui un poc de llenya. A més, aquest dia ha de venir vestit de vermell i/o negre. El preu del berenar proviatge d’estudis (pa amb sobrassada o botifarró) és de 2 euros. A més, els nins han de dur un tassó per l’aigua. Disposam de menjar per a celíacs. Aquesta activitat té el suport del menjador i de l’APA del centre.
- DIES NO LECTIUS
- Benvolgudes famílies: D’acord amb el calendari escolar, NO HI HAURÀ CLASSE els següents dies:
- 3 de novembre (dia no lectiu aprovat per Consell Escolar)
- 8 de desembre (dia de la Immaculada)
- 20 de gener (festa local de Palma)
- 27 de febrer (festa escolar unificada)
- 1 de maig (dia del Treball)
- 4 de maig (dia no lectiu aprovat per Consell Escolar)
A més, els recordam els períodes de vacances:
- Nadal: del 23 de desembre al 7 de gener, ambdós inclosos.
- Pasqua: del 2 al 10 d’abril, ambdós inclosos.
- Les classes finalitzen el 19 de juny.
També els informam que aviat efectuarem un simulacre d’incendi, de manera que evacuarem l’edifici de manera preventiva. D’altra banda, el dimecres 22 d’octubre a les 13.30 h. exposarem en el porxo d’Educació Primària tota la roba que els alumnes han anat perdent des de principi del curs passat. Per tant, si el seu fill va perdre alguna peça de roba, poden venir a l’escola, mirar si hi és i recuperar-la. Tota la roba que no sigui reclamada es destinarà a usos benèfics, de manera que pugui ser aprofitada per famílies necessitades.
- Inici de classes curs 2014/2015
- Clicau aquí per veure la informació de primària Inici classes de primària
- Clicau aquí per veure la informació d’infantil Inici classes d’infantil
- Llista de llibres primària 2014/2015
- Clicau aquí per veure la informació Llibres de primària
- Llista de llibres infantil 2014/2015
- Clicau aquí per veure la informació Llibres d’infantil
- Calendari del Procés d’Admissió d’EI(primer i segon cicle), EP, ESO
-
- Del 5 al 16 de maig Presentació de sol•licituds
- Dia5 de juny Llistes provisionals d’admesos
- Del 5 al 9 de juny Reclamacions
- Dia10 de juny Resolució de les reclamacions
- Dia19 de juny Llistes definitives
- Del 23 al 25 de juny Matriculació d’EducacióInfantil i Primària
- PROCÉS D’ESCOLARITZACIÓ CURS 2014/2015
-
- INICI: 5 DE MAIG DE 2014.
- FINALITZACIÓ:16 DE MAIG DE 2014.
- EL TRÀMIT ES POT FER :
- TELEMÀTIC: A l’adreça http://escolaritzacio.caib.es
- PRESENCIAL: S’ha d’emplenar la sol·licitud i juntament amb la documentació presentar-la a Secretaria, l’esmentada sol·licitud es pot recollir també a Secretaria de 8,30 a 14 h.
- VISITES INFORMATIVES AL CENTRE (INFANTIL)
- El 12 de maig a les 9 h. el director de l’escola tendrà una reunió amb totes les famílies interessades en conèixer l’escola. En aquesta visita:
- Explicarem com funciona el procés de matriculació.
- Destacarem les principals característiques i línies de treball de l’escola.
- Respondrem a totes les preguntes que vulguin fer les famílies.
- Visitarem l’edifici d’Educació Infantil.
En cas d’estar interessats en participar-hi, els pregam que telefonin al 971286621 i parlin amb l’administrativa.
- Dia de portes obertes
- EL DIMECRES 16 LA SORTIDA DE L’ESCOLA ÉS A LES 12.30 H. ENTRE LES 12.30 I LES 14.30 HORES CELEBRAM EL DIA DE PORTES OBERTES. AQUEST DIA EL SERVEI DE MENJADOR COMENÇARÀ A LES 12.30 H. I ACABARÀ A LES 15.30 H. L’APA MANTENDRÀ OBERTA L’EXPOSICIÓ DE 14.30 A 16.30 H.
- Acte en memòria de n’Antònia Monserrat
- El pròxim dimarts 15 d’abril a les 16:30 h tendrà lloc l’acte en memòria de n’Antònia Monserrat ens veurem a l’edifici d’educació infantil. L’acte està obert a tota la comunitat educativa.
- Mercadet solidari
- Benvolgudes famílies: Els dies 14, 15 i 16 d’abril muntarem un MERCADET SOLIDARI, els beneficis del qual es destinaran a la millora de centres educatius de Nicaragua i a projectes de la Creu Roja a Mallorca. Si voleu participar, els vostres fills poden dur objectes que no us facin falta (CDs, objectes de decoració, juguetes, etc.) I QUE ES TROBIN EN BON ESTAT, fins al divendres 11 d’abril. El mercadet restarà obert el matí dels dies 14 i 15, per tal que els alumnes puguin comprar. El 16 d’abril celebram el Dia de Portes Obertes al centre (de 12.30 a 16.30 h.), i el mercadet es mantendrà obert perquè les famílies, exalumnes, etc. també hi comprin. Moltes gràcies per la vostra ajuda. L’equip de mestres.
- Diada ciclista
- Benvolgudes famílies: Us convidam a venir el dimecres 30 d’abril a l’escola sense el cotxe: a peu, amb bicicleta o amb transport públic. Organitzarem diferents activitats amb les bicis al llarg del matí. Animau-vos-hi! La comissió ambiental.
- VISITES INFORMATIVES AL CENTRE (INFANTIL)
- El 14 d’abril a les 9 h. el director de l’escola tendrà una reunió amb totes les famílies interessades en conèixer l’escola. En aquesta visita:
- Explicarem com funciona el procés de matriculació.
- Destacarem les principals característiques i línies de treball de l’escola.
- Respondrem a totes les preguntes que vulguin fer les famílies.
- Visitarem l’edifici d’Educació Infantil.
En cas d’estar interessats en participar-hi, els pregam que telefonin al 971286621 i parlin amb l’administrativa.
- Xocolatada proviatge d’estudis
- Benvolgudes famílies: El dia 20 de desembre els alumnes de 6è ofereixen un berenar proviatge d’estudis. Aquest berenar consistirà en un bocí de coca i un tassó de xocolata. Per evitar el consum de plàstic, cada alumne ha de dur un tassó amb ansa per prendre la xocolata. El preu d’aquest berenar és de 1.50 €, que els alumnes han d’entregar al tutor abans del dia 18. Disposam de xocolata i coca per a celíacs. En cas que el vostre fill ho sigui heu de comunicar-ho al seu tutor.
- Agraïm la vostra col·laboració.
- L’equip de mestres
- Campanya del rebost
- Benvolgudes famílies: Com cada any, col·laboram amb la Campanya del Rebost, que organitza Càritas. En aquesta campanya, Càritas recull menjar que després distribueix entre els necessitats. Si voleu participar, us pregam que abans del dia 18 de desembre dugueu la vostra aportació al centre. D’altra banda, també col·laboram en la recollida de roba usada amb fins solidaris. La data límit perquè els alumnes duguin la roba usada també és el 18 de desembre.
- Atentament, el director.
- Vaga dia 8
- Benvolgudes famílies: L’Assemblea de Docents i els principals sindicats d’ensenyament de les Illes Balears han convocat una VAGA per demà divendres 8 de novembre. Això afectarà el funcionament del centre, que només garanteix uns serveis mínims. Per tant, no es podrà seguir la dinàmica habitual de les classes. Atentament, el director.
- Dies no lectius curs 2013/14
- Benvolgudes famílies: D’acord amb el calendari escolar, NO HI HAURÀ CLASSE els següents dies:
-
- 1 de novembre (dia de Tots Sants)
- 6 de desembre (dia de la Constitució)
- 20 de gener (festa local de Palma)
- 28 de febrer (festa escolar unificada)
- 3 de març (dia no lectiu aprovat per Consell Escolar)
- 1 de maig (dia del Treball)
- 2 de maig (dia no lectiu aprovat per Consell Escolar)
A més, els recordam els períodes de vacances:
- Nadal: del 23 de desembre al 3 de gener, ambdós inclosos.
- Pasqua: del 17 al 25 d’abril, ambdós inclosos.
- Les classes finalitzen el 20 de juny.
També els informam que aviat efectuarem un simulacre d’incendi, de manera que evacuarem l’edifici de manera preventiva. D’altra banda, el dimecres 6 de novembre a les 13.30 h. exposarem en el porxo d’Educació Primària tota la roba que els alumnes han anat perdent des de principi del curs passat. Per tant, si el seu fill va perdre alguna peça de roba, poden venir a l’escola, mirar si hi és i recuperar-la. Tota la roba que no sigui reclamada es destinarà a usos benèfics, de manera que pugui ser aprofitada per famílies necessitades. Finalment, els informam que, d’acord amb el Programa d’atenció dental infantil (PADI), els nins nascuts entre 1999 i 2007 es poden beneficiar de revisions i tractaments dentals gratuïts. Aquest programa es pot consultar a: “http://www.caib.es/govern/sac/fitxa.do?lang=es&codi=91731&coduo=11”> http://www.caib.es/govern/sac/fitxa.do?lang=es&codi=91731&coduo=11
-
- Reunions de pares primària
- CURS 2013/14
- 1r cicle primària: 31 d’octubre
- 2n cicle primària: 30 d’octubre
- 3r cicle primària: 23 d’octubre
- Llista de llibres primària
- Clicau aquí per veure la informació Llibres de primària
- Llista de llibres infantil
- Clicau aquí per veure la informació Llibres d’infantil
- Inici de classes primària: 13 setembre de 2013
- CURS 2013/14 ENTRADA AL CENTRE. HORARI I DISTRIBUCIÓ DE L’ALUMNAT: 1R PRIMÀRIA: 9.30 H. (PORXO) 2N PRIMÀRIA: 9 H. (PORXO) 3R I 4T PRIMÀRIA: 8.30 H. (PATI PETIT) 5È I 6È PRIMÀRIA: 8.30 H. (ENTRADA PRINCIPAL. DEVORA ESCALES) SORTIDA A LES 13.30 H.
- ALUMNES DE 1R D’EDUCACIÓ INFANTIL (3 ANYS)
- Reunions informatives (només per als pares, sense els alumnes): – 27 de juny a les 10 h. : Amb la coordinadora d’Infantil i la cap d’estudis. – 12 de setembre a les 10 h.: Amb les tutores Primera presa de contacte dels alumnes amb la mestra i l’aula: 13 de setembre. Mitja classe de 10 a 11; l’altra mitja classe de 11.30 a 12.30 h. (els pares hi seran presents) Inici de les classes: 16 de setembre. Durant la primera setmana de classe, l’horari serà de 8.30 a 12 h. A partir del 23 de setembre, l’horari serà de 8.30 a 13.30 h.
- 2N I 3R D’EDUCACIÓ INFANTIL (4 I 5 ANYS)
- REUNIÓ DE PARES D’INICI DE CURS 2013/14 (SENSE NINS): DIA 12 DE SETEMBRE A LES 10 H. INICI DE LES CLASSES: 13 DE SETEMBRE 4 ANYS: 9 h. 5 ANYS: 8.30 h. LA SORTIDA SERÀ A LES 13.30 H. A PARTIR DEL DIA 14 S’INICIARAN LES CLASSES AMB L’HORARI HABITUAL: 8.30 A 13.30 H.
- Informació Reutilització de llibres
- Clicau aquí per veure la informació Instruccions reutilització
- Informació TIL
- Clicau aquí per veure la informació TIL
- Reutilització de llibres
- PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES.ALUMNES DE PRIMÀRIA Benvolgudes famílies: Finalment s’ha convocat el PROGRAMA DE REUTILIZACIÓ DE LA CONSELLERIA, que té com a objectiu fonamental l’estalvi de les famílies a l’hora de comprar els llibres. El dia 12 de juny us farem arribar les condicions exactes per participar,amb la quantitat que s’ha d’ingressar en el banc. Pensau que el dia límit per fer l’ingrés serà el dia 21 de juny.
- Activitats solidàries 2012/13
- Recaptació mercadet solidari 2013
- Enguany hem recaptat al Mercadet solidari 932 € Per un costat, s’ha entregat un taló de 466 euros a Creu Roja, que se centra en els col·lectius més desfavorits de Mallorca. Per un altre costat, s’ha entregat la mateixa quantitat al Fons Mallorquí de Solidaritat, que se centra en projectes educatius a Nicaragua. Gràcies a tots per la vostra col·laboració.
- Dia sense cotxe 2013
- Benvolgudes famílies: Des de la nostra escola volem aportar el nostre petit gra d’arena en la reducció de les emissions de diòxid de carboni. És per això que us convidam a venir el divendres 17 de maig a l’escola sense el cotxe: a peu, amb bicicleta o amb transport públic. A l’edifici de Primària hem habilitat espais per poder aparcar les bicicletes devora de les zones on els alumnes esperen per entrar a les classes. És convenient que tots els alumnes que vénguin amb bicicleta arribin uns minuts abans per tenir temps d’entrar puntualment a l’escola. A més, és obligatori que aquests alumnes duguin casc. D’altra banda, a 2n i 3r cicle de Primària aprofitarem per fer diferents activitats amb les bicis al llarg del dematí. Animau-vos-hi! La comissió ambiental.
- El col·legi Marian Aguiló col·labora amb la campanya “Ara més que mai” de Creu Roja
- Clicau aquí per veure la informació Foto donació Creu Roja Col·laboració Creu Roja
- Dia no lectiu 20 maig de 2013
- Benvolgudes famílies: El dia 20 de maig no hi ha escola. És el dia no lectiu de lliure decisió, aprovat pel Consell Escolar. Atentament, el Director.
- Torna a veure el vídeo de l’escola
- Vídeo
- Matrícula curs 2013/2014
- La sol·licitud de matrícula s’ha de fer entre el 2 i el 16 de maig.
Clicau per veure tota la informació Tríptic informatiu 2013 Calendari de matrícula Procés de matrícula - Setmana cultural 2013
- Clicau aquí per veure l’horari Horari setmana cultural 2013
- Sant Antoni 2012
- Benvolgudes famílies: El dia 18 de gener celebrarem la diada de Sant Antoni. Els nins prepararan cançons, màscares, etc., i farem un gran fogueró. Us demanam que el vostre fill dugui un poc de llenya. A més, aquest dia ha de venir vestit de vermell i/o negre. Si el vostre fill/a vol berenar de pa amb sobrassada aquest dia, ha de dur 2 euros proviatge d’estudis i un tassó per l’aigua. Aquesta activitat té el suport del menjador del centre, que aporta tot el necessari i col·labora en la preparació del berenar. El darrer dia per pagar els 2 euros i dur la llenya és dimecres 16 de gener. Moltes gràcies per la vostra col·laboració. L’equip de mestres.
- Biblioteca
- Com cada any la nostra biblioteca del centre s’ha posat en marxa amb tot un seguit d’actuacions amb un objectiu principal: crear l’hàbit lector en el nostre alumnat. I de quina manera ho aconseguim?A part de què cada mestre té muntada a la seva classe una biblioteca d’aula, els nostres nins disposen d’un horari per acudir a la biblioteca del centre de manera que tenen la possibilitat d’endur-se’n llibres a casa. A més, periòdicament van a la nostra biblioteca a fer feines de recerca i d’investigació on disposam d’una gran quantitat de llibres i quatre ordinadors que faciliten la seva tasca. D’altra banda, la biblioteca del nostre centre és un espai polivalent usat no només per alumnes sinó també per mestres i pares on es munten exposicions, s’hi fan agrupaments, concursos i activitats de l’APA. Si aconseguim que els nins i les nines gaudeixin llegint un llibre de gust ens sentirem plenament satisfets. Per participar en els concursos de la biblioteca anau al nostre bloc: http://bibliotecacpmarianaguilo.blogspot.com.es/
- Vaga general
- Benvolgudes famílies: Com sabeu, s’ha convocat una VAGA GENERAL el 14 de novembre de 2012. Això afectarà el funcionament del centre, que només garanteix uns serveis mínims amb l’assistència del director i el secretari. Per tant, no es podrà seguir la dinàmica habitual de les classes.
- Roba perduda
- Benvolgudes famílies: El dimecres 21 de novembre a les 13.30 h. exposarem en el porxo d’Educació Primària tota la roba que els alumnes han anat perdent des de principi del curs passat. Per tant, si el seu fill va perdre alguna peça de roba, poden venir a l’escola, mirar si hi és i recuperar-la. Tota la roba que no sigui reclamada es destinarà a usos benèfics, de manera que pugui ser aprofitada per famílies necessitades.
- Aportació econòmica Educació infantil
- D’acord amb les instruccions de la Conselleria, els informam que han de fer una aportació de 53 €, que serviran per comprar tot el material que es farà servir al llarg del curs, fer fotocòpies i mantenir els equips informàtics. Cal fer aquest ingrés especificant el nom i curs del nin en el següent compte corrent: “La Caixa” 2100 –5729-64-0200008077
- Aportació econòmica 1r cicle de Primària
- D’acord amb les instruccions de la Conselleria, els informam que han de fer una aportació de 38 €, que serviran per comprar tot el material que es farà servir al llarg del curs, fer fotocòpies i mantenir els equips informàtics. Cal fer aquest ingrés especificant el nom i curs del nin en el següent compte corrent: “La Caixa” 2100 –5729-64-0200008077
- Aportació econòmica 2n cicle de Primària
- D’acord amb les instruccions de la Conselleria, els informam que han de fer una aportació de 15 €, que serviran per comprar tot el material que es farà servir al llarg del curs, fer fotocòpies i mantenir els equips informàtics. Cal fer aquest ingrés especificant el nom i curs del nin en el següent compte corrent: “La Caixa” 2100 –5729-64-0200008077
- Aportació econòmica 3r cicle de Primària
- D’acord amb les instruccions de la Conselleria, els informam que han de fer una aportació de 22 €, que serviran per abonar el quadern de science, fer fotocòpies i mantenir els equips informàtics. Cal fer aquest ingrés especificant el nom i curs del nin en el següent compte corrent: “La Caixa” 2100 –5729-64-0200008077
- Simulacre d’incendi
- Els informam que aviat efectuarem un simulacre d’incendi, de manera que evacuarem l’edifici de manera preventiva.
- ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
- Benvolguts pares i professors:
Hem iniciat el procés electoral que ens permetrà celebrar les eleccions de pares, mares i professors del consell escolar. Aquest consell té assignades funcions de gran importància dins el centre, com aprovar el projecte educatiu, la programació general, el reglament de règim interior i el pressupost; així com formular propostes, etc. Per tant, els animam a presentar la seva candidatura i a exercir el seu dret de vot. El dret a elegir els representants del consell escolar pot ser exercit pel pare i per la mare de l’alumne, o, en el seu cas, pel tutor legal. Tant el pare com la mare poden ser candidats. Per poder ser elegit com a membres del Consell Escolar és necessari figurar en el cens i haver presentat la candidatura, per escrit, a la Secretaria, fins dia 6 de novembre a les 12 hores. Aquest és, de manera detallada, el calendari electoral:
-
- 17 d’octubre: exposició pública dels censos. Recollida a Secretaria d’impresos per a la presentació de candidatures.
- 23 d’octubre a les 12’00 hores: final del termini de reclamacions als censos.
- 31 d’octubre: publicació dels censos definitius .
- 6 de novembre a les 12’00 hores: final del termini de presentació de candidatures.
- 7 de novembre: proclamació provisional de candidatures i sorteig dels membres de les Meses Electorals.
- 13 de novembre: Publicació i comunicació dels resultats del sorteig.
- 16 de novembre a les 12’00: acabament del termini de reclamacions a les candidatures provisionals.
- 20 de novembre: resolució de les reclamacions i publicació de les candidatures definitives.
Inici de la campanya electoral. Fins dia 22 de novembre a les 12 h. les mares i els pares podran sol·licitar els sobres i les paperetes per exercir el vot per correu. A la secretaria del centre podran sol·licitar un sobre i una papereta que hauran d’introduir en un sobre més gros juntament amb una fotocòpia del DNI. Aquest sobre l’hauran d’enviar a la Junta Electoral, bé per correu certificat o registrant-lo a la Secretaria. Seran vàlids els vots per correu que arribin abans del tancament de la Mesa Electoral, que tendrà lloc a les 14.30 h. del 29 de novembre.
-
- 28 de novembre: claustre extraordinari per a l’elecció dels representants del professorat a les 13’45 hores.
- 29 de novembre: eleccions dels pares i les mares de 8.30 h. a 14.30 h.
- 5 de desembre: proclamació dels candidats electes.
Convocatòria de constitució del Consell Escolar.
- 14 de desembre: sessió de constitució del Consell Escolar.
La Junta ElectoralSalutacions,
-
- Kids run
- Benvolgudes famílies, un any més vos convidem a participar en la cursa solidària infantil organitzada per TUI i Unicef, per nins de 2 a 12 anys. La cursa es celebrarà el dissabte 20 d’octubre a les 17:00h a l’Avinguda Antoni Maura (devora el Parc de la Mar). La inscripció és gratuïta i cada nin rebrà un regal a l’arribada. TUI donarà 5€ per inscrit a Unicef destinats a la seva campanya educativa ‘Gotas para Níger’. A més l’escola amb un major nombre de participants optarà a un premi en metàl·lic per finançar activitats esportives pels nins. Per identificar els nins com a grup, tots han de dur la camiseta de l’escola (la podeu comprar a l’APA si no la teniu). Com a novetat, aquest any s’ha compost una cançó en anglès que expressa els valors de la solidaritat, ajuda i amistat que es volen potenciar amb aquesta cursa. Aquesta cançó la cantaran tots elsnins abans de començar la cursa. La podeu escoltar i aprendre a la web que vos indiquem a baix. Animeu-vos a participar! és per una bona causa! Inscripcions a l’APA o per mail a apa@apamaguilo.net fins al dia 9 d’octubre. Més informació a: http://www.tui-marathon.com/es/programa/unicef-kids-run.html
Salutacions,
- Dies no lectius
- Benvolgudes famílies:
Els informam que, d’acord amb el calendari escolar, NO HI HAURÀ CLASSE els següents dies:
- 12 d’octubre (dia de la Hispanitat)
- 1 de novembre (dia de Tots Sants)
- 2 de novembre (dia no lectiu aprovat per Consell Escolar)
- 6 de desembre (dia de la Constitució)
- 21 de gener (festa local de Palma)
- 28 de febrer (festa escolar unificada)
- 1 de març (dia de les Illes Balears)
- 1 de maig (dia del treball)
- 20 de maig (dia no lectiu aprovat per Consell Escolar)
A més, els recordam els períodes de vacances:
- Nadal: del 24 de desembre al 4 de gener, ambdós inclosos.
- Pasqua: del 28de març al 5 d’abril, ambdós inclosos.
Les classes finalitzen el 21 de juny .
- Dia sense cotxe
- Benvolgudes famílies: Des de la nostra escola volem aportar el nostre petit gra d’arena en la reducció de les emissions de diòxid de carboni. És per això que us convidam a venir el dijous 17 de maig a l’escola sense el cotxe: a peu, amb bicicleta o amb transport públic. A l’edifici de Primària hem habilitat espais per poder aparcar les bicicletes devora de les zones on els alumnes esperen per entrar a les classes. És convenient que tots els alumnes que vénguin amb bicicleta arribin uns minuts abans per tenir temps d’entrar puntualment a l’escola. A més, és obligatori que aquests alumnes duguin casc. D’altra banda, a 2n i 3r cicle de Primària aprofitarem per fer diferents activitats amb les bicis al llarg del dematí. Els alumnes de 3r cicle que no duguin casc no podran participar en la sortida pel carril bici. Animau-vos-hi! La comissió ambiental.
- Portes obertes al darrer cicle de Primària
-
Jornades de portes obertes
Els alumnes del darrer cicle mostraran als més petits com realitzen les activitats quotidianes en el nou ambient tecnològic que fomenten els recursos IT i el programari lliure en l’entorn escolar.