VIATGE A DELTA DE L’EBRE

viatge delta ebre

El passat 7 d’abril va sonar l’alarma ben d’hora, havia arribat, per fi, l’hora de partir. Després de moltes hores de preparacions i esforç per a fer aquest viatge possible, dèiem adéu als pares per començar cinc dies d’aventures.

Dia 7: Després d’aprofitar el bus per dormir, vam arribar a l’alberg i ens vam enllestir per entrar en primer contacte amb el riu Ebre.

Piragües preparades i començà la guerra d’esquitxos d’aigua ben freda. Més tard, vam aprofitar per visitar el poble més proper. Ben cansats vam tornar a l’alberg per passar la nit junts.

Dies 8 i 9 d’abril: A alguns ja els costà aixecar-se d’hora, però les ganes d’aventura els van deixondir. Les activitats estaven dividides en dos grups, uns un dia anaven a la pista d’aventures i els altres feien descens de barrancs. Cap de les activitats els va defraudar i s’ho van passar genial. Bé, alguns van passar una ‘mica’ de fred en les aigües gèlides del barranc.

De nit vam llegir els missatges anònims que durant el dia havien anat deixant. Alguns eren d’allò més polits, i altres feien riure o fins i tot posar vermells.

Dia 10: Quantes emocions en un sol dia! Van aprofitar cada moment de Port Aventura, atraccions amunt i avall i molta adrenalina. Fins i tot els professors van muntar! La foto de grup final emmarca un gran dia.

De nit vam dir els guanyadors del concurs de ‘selfies’ de Port Aventura i també vam tenir temps per  celebrar l’aniversari de dues companyes, els professors van preparar una festeta per poder gaudir d’aquell moment tan especial per a elles.

Dia 11: Darrer dia i alguns encara no tenien ganes de tornar. De matí vam visitar Barcelona amb bus per veure els llocs més emblemàtics de la ciutat comtal. Els alumnes però, ja tenien ganes de passejar per Barcelona, alguns van comprar i altres van aprofitar per fer turisme.

A l’aeroport vam llegir els darrers missatges del viatge. Un cop a Menorca, torn d’esperar maletes i abraçar les famílies.

El viatge de 4t d’ESO a Delta de l’Ebre va ser un èxit gràcies a la feina de molts alumnes i professors. Remarcar la feina des d’extraescolars, han invertit moltes hores perquè tot això fos possible.

Enhorabona a tots!

A continuació podeu veure algunes fotografies del viatge: