Projecte Harry Potter

Ajuda a Harry Potter a superar les missions geomètriques, reptes i classes per poder arribar a ser el gran mag i guanyar la copa de les escoles.

Les escoles de la ribera

Al centre de màgia IES LA RIBERA venen alumnes de 6 centres diferents, aquests alumnes hauran de formar-se per aconseguir el gran trofeu de les escoles i guanyar punts per arribar a ser els millors mags del món.

“LES INSÍGNIES”

Les insígnies són la forma amb la qual el professor avaluarà la teva participació, cada insígnia necessita d'una puntuació XP i d'uns objectes. Per cada nivell que puges estaràs millorant la teva nota del projecte.

Cada setmana se vos obrirà una missió diferent, molta sort!!!

MISSIÓ 1: L'ENTRADA A RIBERA'S school

PER PODER ENTRAR A FORMAR PART DEL GRUP D'ALUMNES DE LA RIBERA'S SCHOOL HAS DE PASSAR UNA PRIMERA MISSIÓ.
DEIXA DE SER MUGGLE PER SER UN APRENENT DE MAG

MISSIÓ 2: EL DRAC D'EN HAGRID

NOBERTO ÉS UN DRAC RIDGEBACK NORUEC. HAGRID VA GUANYAR L'OU DE DRAC DURANT UN JOC DE CARTES A UN HOME ENCAPUTXAT A LA TAVERNA DEL CAP DE PORC.

MISSIÓ 3: partida de quidditch

AJUDA A HARRY A GUANYAR EL PARTIT DE QUIDDITCH. RECORDA QUE HAS D'UTILITZAR LA GRANERA I MIRAR LES CLASSES DE VOL. ÀNIMS

MISSIÓ 4: TROBAR A NICOLÀS FLAMEL

Nicolás Flamel (n. 1327 o abans [1] - m. 1992 a 1996) va ser un conegut alquimista i únic fabricant i posseïdor conegut de la pedra filosofal, una substància llegendària que podia transformar qualsevol metall en or i amb ella es podia fabricar el elixir de la vida, que a qui ho begués tindria vida eterna

MISSIÓ 5: eL CA DE TRES CAPS

Fluffy va ser criat per Rubeus Hagrid. Albus Dumbledore va decidir col·locar a Fluffy en una habitació en la qual custodiava una trapa. Aquesta trapa és l’entrada a una sèrie de passadissos que hi ha abans de trobar la pedra filosofal. El professor Quirrell (o Voldemort) va coincidir amb Hagrid en un bar, i va perdre amb ell, a propòsit, un ou de drac (el petit Norberto), donant-li de beure a Hagrid perquè se li escapés el punt feble de Fluffy, que és la música. De manera que Quirrell va encantar una arpa per adormir i entrar a la recerca de la pedra filosofal.

MISSIÓ 6: eL LLAÇ DEL DIABLE

El llaç de el diable és una planta màgica amb la capacitat de constrènyer o escanyar qualsevol cosa en el seu entorn circumdant o alguna cosa que la toqui. El llaç de el diable no sembla ser comú, però certs herbólogos tenen accés.

MISSIÓ 7: la clau antiga

Un passadís que baixava obliquament portava a una altra càmera plena de claus alades, encantades pel professor Flitwick. Una gran porta de fusta portava a l'altra cambra. La porta no s'obria usant encantantamientos com Alohomora, sinó que es necessitava la clau correcta per passar. Per fer això, calia utilitzar una escombra i agafar la clau correcta. No obstant això, quan s'està volant sobre l'escombra, les altres claus tractaven d'atacar als perseguidors.

MISSIÓ 8: lA PARTIDA D'ESCACS MÀGICS

La següent sala estava a les fosques i s'assemblava a un cementiri, i contenia un tauler d'escacs màgic gegant, encantat per la professora McGonagall. Per guanyar el joc, la persona tenia ocupar el lloc d'una de les peces i fer escac i mat a el rei d'acord amb les regles de l'escacs. Un no podia simplement caminar pel tauler i passar, per la qual cosa es requeria tenir un coneixement adequat sobre els Escacs Màgic per poder passar.

MISSIÓ 9: mIRALL OESSED

L'últim obstacle era el de el mirall d'Oesed, dissenyat per Albus Dumbledore, i probablement era el més difícil. L'única manera d'obtenir la pedra era mirar-se al mirall, veure a si mateix posseint, però no utilitzant-la.

MISSIÓ 10: LA PEDRA FILOSOFAL

TROFEU DE LES ESCOLES

Demostra que ets digne de la teva escola i participa en el major trofeu de la història de LA RiBERA