Abans de l’estada
- S’estableix la comunicació entre el centre educatiu i el Camp d’Aprenentatge, per programar l’estada entre ambdues parts tenint en compte la justificació i contextualització de la proposta didàctica perquè estigui integrada en el currículum i la programació del grup sol·licitant.
- Durant l’elaboració de la justificació i contextualització de la proposta didàctica, concretarem el treball previ a fer abans de venir al camp d’aprenentatge.
- Finalment, pocs dies abans de venir, es concretarà el lloc i hora d’arribada, el nombre d’alumnes aproximat i el nombre de docents acompanyants.
Durant l’estada
- Vos donarem la benvinguda i recollirem la documentació necessària per a l’estada.
- Farem la presentació de l’activitat contextualitzant la feina prèvia i s’establirà el punt d’inici de l’estada al camp d’aprenentatge.
- Iniciarem les activitats acordades.
Després de l’estada
- És el moment de mobilitzar els aprenentatges adquirits elaborant un producte final que estarem encantats de rebre’n un retorn.
- També és el moment d’avaluar conjuntament el treball realitzat a partir de diferents visions.
Per part de l’equip docent del centre:
- Es valora l’alumnat i l’estada al camp d’aprenentatge.
Per part de l’alumnat:
- Valora l’estada al camp d’aprenentatge.
Per part de l’equip docent del Camp d’Aprenentatge
- Valora l’estada per permetre la millora de les visites al camp d’aprenentatge.

