ESTADES

Abans de l’estada

  • S’estableix la comunicació entre el centre educatiu i el Camp d’Aprenentatge, per programar l’estada entre ambdues parts tenint en compte la justificació i contextualització de la proposta didàctica perquè estigui integrada en el currículum i la programació del grup sol·licitant.
  • Durant l’elaboració de la justificació i contextualització de la proposta didàctica, concretarem el treball previ a fer abans de venir al camp d’aprenentatge.
  • Finalment, pocs dies abans de venir, es concretarà el lloc i hora d’arribada, el nombre d’alumnes aproximat i el nombre de docents acompanyants.

Durant l’estada

  • Vos donarem la benvinguda i recollirem la documentació necessària per a l’estada.
  • Farem la presentació de l’activitat contextualitzant la feina prèvia i s’establirà el punt d’inici de l’estada al camp d’aprenentatge.
  • Iniciarem les activitats acordades.

Després de l’estada

  • És el moment de mobilitzar els aprenentatges adquirits elaborant un producte final que estarem encantats de rebre’n un retorn.
  • També és el moment d’avaluar conjuntament el treball realitzat a partir de diferents visions.

Per part de l’equip docent del centre:

  • Es valora l’alumnat i l’estada al camp d’aprenentatge.

Per part de l’alumnat:

  • Valora l’estada al camp d’aprenentatge.

Per part de l’equip docent del Camp d’Aprenentatge

  • Valora l’estada per permetre la millora de les visites al camp d’aprenentatge.