ESCOLETA 0-3
Al camp d’aprenentatge Es Palmer els més petits venen a descobrir el mòn rural mitjançant un seguit d’activitats on a través del joc, l’experimentació amb els sentits i manipulació de la terra, fan planters amb les llavors corresponents a la temporada.
Donam a conèixer quines són les eines del camp i com s’utilitzen.
Els apropam a l’entorn rural també mostrant els animals de granja autòctons mitjançant activitats d’interior on pinten i escolten un conte.

coneixem ses eines del camp 
feim planters
Actualment, degut a la grip aviar, hem hagut d’eliminar els alimals de ploma.
EDUCACIÓ INFANTIL
Els alumnes d’Infantil exploraran les platges per tal de descobrir, observar, tocar allò que la mar fa arribar a l’arena i conèixer el seu origen.
Cada taller o itinerari que feim a les platges és una aventura per descobrir el nostre entorn plena de joc, creativitat i descoberta.
Una experiència per sentir la màgia que ens ofereixen les nostres platges i estimar els nostre entorn des de ben petits.
Aquesta oferta educativa inclou les tres activitats següents;
EDUCACIO PRIMÀRIA
Benvinguts al Camp d’Aprenentatge Es Palmer de Campos!
Amb la visita al nostre CdA començareu una nova aventura, on descobrir diferents ecosistemes del migjorn de Mallorca, on hi viuen espècies d’aus protegides.
Ens passejarem pel Parc Natural Marítimoterrestre Es Trenc – Salobrar de Campos, principalment pel litoral, fent petites incursions a l’interior. Aprendrem a reconèixer la flora i fauna del Salobrar, de S’Estalella i estudiarem el tresor que tenim a les nostres Illes, LA POSIDÒNIA. També podreu conèixer les espècies de peixos que viuen al Mediterràni i observar el seu hàbitat, tot això amb la visita al Centre de visitants del Parc Nacional de Cabrera.
Tots els itineraris dintre el Parc Natural Es Trenc – Salobrar, es podran dur a terme a peu o en bicicleta (a partir del 3r cicle de Educació Primària).
A la vegada explorarem el patrimoni i les històries que amaguen aquests indrets.
Cada itinerari és diferent i provoca una nova descoberta a l’alumnat.
ÉS MÀGIC EL MIGJORN DE MALLORCA! NO DEIXIS ESCAPAR AQUESTA OPORTUNITAT PER VENIR A DESCOBRIRL-LO.

