CIRCULAR INFORMATIVA curs 21/22
MENJADOR DEL CEIP SES BASSETES PORT D’ANDRATX Normes de funcionament. Agraïm la seva col·laboració:
– Es recorda als pares i mares d’alumnes fixos que han d’emplenar obligatòriament la fitxa d’inscripció:
En el cas que de donar-s’hi de baixa, també han de comunicar-ho a la coordinadora Xisca o a la oficina central (971 68 24 15).
– Els pares i mares dels comensals eventuals (“vales” u ocasionals) hauran de:
* COMPRAR un BONO de 10 tiquets de menjador a la hora de cercar als alumnes. Aquest bono tindrà un cost de 68 euros. Els diners es ficaran a un sobre tancat amb l’import just, per evitar manipular doblers a la nostra coordinadora al migdia.
* COMPLETAR l’enllaç https://xurl.es/yx94r
fins a les 10:00 si els seus fills es queden a menjador. Així podrem organitzar el menjador per les normes sanitàries actuals.
– Els casos d’al·lèrgies s’hauran de comunicar amb la plantilla d’autorització dels pares. Ha de ser amb preinscripció mèdica i han de dur els medicaments per la seva custodia per part del centre.
– Les normes de menjador més importants són: hem de mantenir la distància de seguretat, hem d’estar en el nostres grups estables, ens hem de rentar les mans abans d’entrar al menjador i contínuament, sempre hi ha que tastar els aliments, hem d’intentar no alçar la veu i hem de respectar als companys i monitors.
– El servei de menjador serà de 13.45 a 16.00 h.
– Per recollir als alumnes, serà de 15,15 a les 16.00 h.
– L’incompliment reiterat de les mesures podrien suposar la pèrdua del servei de menjador.
Si teniu algun dubte o suggeriment, podeu utilitzar el correu administracion@jtmsl.es o al telèfon 971 68 24 15.
Una salutació
L’equip de menjador
CIRCULAR INFORMATIVA curs 21/22
COMEDOR DEL CEIP SES BASSETES PORT D’ANDRATX Normas de funcionamiento. Agradecemos su colaboración:
– Se recuerda a los padres y madres de alumnos fijos que tienen que obligatoriamente la ficha de inscripción:
En el caso que tenga que darse de baja, también lo tiene que comunicárselo a la coordinadora Xisca o a la oficina central (971 68 24 15).
– Los padres y madres de los comensales eventuales (“vales” u ocasionales) tendrán que:
* COMPRAR un BONO de 10 tickets de comedor a la hora de recoger a los alumnos. Este bono tendrá un coste de 68 euros. El dinero se introducirá en un sobre cerrado con el importe justo, para evitar manipular dinero a nuestra coordinadora al mediodía.
* COMPLETAR el enlace https://xurl.es/yx94r
hasta las 10:00 si sus hijos se quedan en el comedor. Así podremos organizar el comedor por las normas sanitarias actuales.
– Los casos de alergias se tendrán que comunicar con la plantilla de autorización de los padres. Tiene que ser con preinscripción médica y tienen que llevar los medicamentos.
– Las normas de comedor más importantes son: tenemos que mantener la distancia de seguridad, tenemos que estar en nuestros grupos estables, nos tenemos que lavar las manos antes de entrar en el comedor y continuamente, siempre hay que probar los alimentos, tenemos que intentar no levantar la voz y tenemos que respetar a los compañeros y monitores.
– El servicio de comedor será de 13.45 a 16.00h.
– Para recoger a los alumnos, será de 15,15 a las 16,00h.
– El incumplimiento reiterado de las medidas podrían suponer la pérdida del servicio de comedor.
Si tenéis alguna duda o sugerencia, podéis utilizar el correo administracion@jtmsl.es o al teléfono 971 68 24 15.
Un saludo
El equipo de comedor