Servei de menjador 2021-22

CIRCULAR INFORMATIVA curs 21/22 

MENJADOR DEL CEIP SES BASSETES PORT D’ANDRATX Normes de funcionament. Agraïm la seva col·laboració: 

– Es recorda als pares i mares d’alumnes fixos que han d’emplenar  obligatòriament la fitxa d’inscripció: 

https://cutt.ly/rnJPelP

En el cas que de donar-s’hi de baixa, també han de comunicar-ho a la  coordinadora Xisca o a la oficina central (971 68 24 15). 

– Els pares i mares dels comensals eventuals (“vales” u ocasionals) hauran  de: 

* COMPRAR un BONO de 10 tiquets de menjador a la hora de cercar als alumnes. Aquest bono tindrà un cost de 68 euros. Els diners es  ficaran a un sobre tancat amb l’import just, per evitar manipular  doblers a la nostra coordinadora al migdia.  

* COMPLETAR l’enllaç https://xurl.es/yx94r 

fins a les 10:00 si els seus fills es queden a menjador. Així podrem  organitzar el menjador per les normes sanitàries actuals. 

– Els casos d’al·lèrgies s’hauran de comunicar amb la plantilla d’autorització  dels pares. Ha de ser amb preinscripció mèdica i han de dur els  medicaments per la seva custodia per part del centre. 

– Les normes de menjador més importants són: hem de mantenir la distància de seguretat, hem d’estar en el nostres grups estables, ens hem  de rentar les mans abans d’entrar al menjador i contínuament, sempre hi  ha que tastar els aliments, hem d’intentar no alçar la veu i hem de  respectar als companys i monitors. 

– El servei de menjador serà de 13.45 a 16.00 h. 

– Per recollir als alumnes, serà de 15,15 a les 16.00 h. 

– L’incompliment reiterat de les mesures podrien suposar la pèrdua del  servei de menjador. 

Si teniu algun dubte o suggeriment, podeu utilitzar el correu  administracion@jtmsl.es o al telèfon 971 68 24 15. 

Una salutació 

L’equip de menjador


CIRCULAR INFORMATIVA curs 21/22 

COMEDOR DEL CEIP SES BASSETES PORT D’ANDRATX Normas de funcionamiento. Agradecemos su colaboración: 

– Se recuerda a los padres y madres de alumnos fijos que tienen que  obligatoriamente la ficha de inscripción: 

https://cutt.ly/rnJPelP

En el caso que tenga que darse de baja, también lo tiene que  comunicárselo a la coordinadora Xisca o a la oficina central (971 68 24 15). 

– Los padres y madres de los comensales eventuales (“vales” u ocasionales)  tendrán que: 

* COMPRAR un BONO de 10 tickets de comedor a la hora de recoger a los alumnos. Este bono tendrá un coste de 68 euros. El dinero se  introducirá en un sobre cerrado con el importe justo, para evitar  manipular dinero a nuestra coordinadora al mediodía.  

* COMPLETAR el enlace https://xurl.es/yx94r 

hasta las 10:00 si sus hijos se quedan en el comedor. Así podremos organizar el comedor por las normas sanitarias actuales. 

– Los casos de alergias se tendrán que comunicar con la plantilla de  autorización de los padres. Tiene que ser con preinscripción médica y  tienen que llevar los medicamentos. 

– Las normas de comedor más importantes son: tenemos que mantener la  distancia de seguridad, tenemos que estar en nuestros grupos estables,  nos tenemos que lavar las manos antes de entrar en el comedor y  continuamente, siempre hay que probar los alimentos, tenemos que  intentar no levantar la voz y tenemos que respetar a los compañeros y  monitores. 

– El servicio de comedor será de 13.45 a 16.00h. 

– Para recoger a los alumnos, será de 15,15 a las 16,00h. 

– El incumplimiento reiterado de las medidas podrían suponer la pérdida del  servicio de comedor. 

Si tenéis alguna duda o sugerencia, podéis utilizar el correo  administracion@jtmsl.es o al teléfono 971 68 24 15. 

Un saludo 

El equipo de comedor

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>