Coquetes de sobrassada a la Sitja
20/12/25Concert de Nadal
20/12/25Dijous vam fer el Concert de Nadal. Enhorabona a l’alumnat perquè totes les actuacions van sortir súper bé! Gràcies a la col·laboració del papà de Dante, Leonardo i Mafalda, va animar molt el concert. I també a na Layla, que va tocar al piano i va cantar una cançó pròpia.
Gràcies a totes les famílies per venir a veure’ns i acomiadar el trimestre.
Sortida a Sant Antoni
20/12/25Dimecres l’alumnat d’Infantil van fer la primera sortida del curs!! Van anar a visitar la Biblioteca municipal de Sant Antoni. Allí es van fer el carnet i els van donar un diploma molt polit! Després van fer una volta pel poble i van arribar fins la caseta de Can Nadal al Passeig de Ses Fonts, i a la bústia van deixar la carta als Reis.
Els grossos de Primària van anar al Cine i després al Far de Ses Coves Blanques. Mireu quines fotos. Un matí complet!
Tallers de Nadal
20/12/25Teatre
19/12/25Informacions final de trimestre
10/12/25DIA SOBRE RODES
29/11/25
El passat divendres vam fer al cole el dia sobre rodes. L’alumnat va portar les seves bicis, patinets, patins i altres vehicles i en temps d’esplai vam poder gaudir amb els i les mestres, companys i companyes d’un circuit fet al pati del centre. Mireu… Llegeix més»
Posam en marxa l’hort
12/11/25Bona tarda famílies!
Ja tenim en marxa el nostre hort!🥬🧅🥔Hem tingut la gran sort de comptar amb l’ajuda de dos mamis i d’en Juanjo, d’Amics de la terra.Divendres, amb la guia de Morgana i… Llegeix més»
Tallers Planta i menja a l’hort
11/11/25
El dilluns 10 de novembre ens va acompanyar en Juanjo, d’Amics de la Terra, per fer el taller de l’hort amb tot l’alumnat del cole. A més vam tenir l’estimada ajuda de dues mares d’alumnes molt engrescades en aquest projecte. Moltes gràcies a tothom per… Llegeix més»
Celebram la trencada!
10/11/25
Divendres 31 d’octubre vam anar a la Sitja a celebrar la tradicional festa de la Trencada amb l’alumnat i les famílies.
Si voleu veure més fotos, cliqueu i veureu què bons ens van quedar!😍
Moltíssimes gràcies a Na Maria i na Toñi per deixar-nos aquest espai,… Llegeix més»
Festa de Sa Trencada
28/10/25
Hola famílies! Com anam?
Per al proper divendres 31 d’octubre tenim preparada una sortida per celebrar “Sa Trencada”.
A aquesta sortida esteu totes i tots convidats! Totes les famílies!
Anirem a “Sa Sitja de sa Rota d’en Coca”, al costat de l’escola, per passar un dia de germanor, junts, compartint jocs tradicionals, danses, un taller per fer panellets, esmorzar… Allí hi ha taules per poder menjar bé, un forn per coure panellets o pa, estris i eines del camp ben antigues, exposició de tractors antics… En definitiva, resulta un espai magnífic, natural i immillorable on passar un matí tots junts, en família, per celebrar Sa Trencada.
Tanmateix, us convidem a portar un esmorzar saludable per compartir uns amb els altres. Així tastarem de tot una mica. 😋 Podeu preparar coques salades o dolces, truita de qualsevol tipus, amanides, pa amb sobrassada, formatge, fruits de temporada… Prepareu la vostra millor especialitat per compartir amb la resta!
Us esperam a les 9 al centre!
Els alumnes i mestres de Sta Agnès de Corona.😉
REUNIONS GENERALS DE FAMÍLIES
10/10/25Estimades famílies,
Els tutors i tutores dels vostres fills i filles vos convoquen a una reunió que tindrà lloc la propera setmana en el centre, a les 8:00 hores a l’aula de cada grup:
- Infantil: dimecres 15 d’octubre,
- Cicle Inicial (1r, 2n i 3r): dimarts 21 d’octubre
Esteu totes… Llegeix més»
Avís de la Conselleria d’Educació i Universitats a les famílies dels centres
12/09/25Des del SERVEI DE DIGITALITZACIÓ de la Conselleria ens demanen que us informem que estan arribant missatges fraudulents per correu electrònic a famílies, fent-se passar per la Conselleria d’Educació i Universitats. En cas de rebre el següent missatge, no l’obriu i procediu a la seva… Llegeix més»
SORTIDA DE CONVIVÈNCIA
11/09/25Benvolgudes famílies,
Us informem que demà divendres 12 de setembre farem una sortida al voltant del centre, al bosc, per gaudir de la natura i aprendre en un entorn diferent.
Us convidem a participar amb els vostres fills i filles i a portar esmorzar per compartir entre… Llegeix més»





























































