Instruccions per a formalitzar la matrícula d’alumnes nouvinguts. Curs 2.025 – 2.026.

Benvolgudes famílies:

Dia 20 de juny es publicarà la llista definitiva d’alumnes amb plaça reservada al CEIP Mestre Guillemet. Una vegada que heu confirmat que el vostre fill/a és a la llista amb plaça reservada, heu de formalitzar la matrícula entre els dies 23 i 25 de juny, ambdós inclosos, per a matrícules a 4t d’Educació Infantil, i de dia 23 a 30 de juny per a la resta de cursos.

La podeu fer de dues maneres:

  • De forma telemàtica en el següent enllaç, seguint les instruccions que trobareu a la mateixa web: https://www.caib.es/sites/escolaritzaciocurs/ca/matracula_online/ 
  • De forma presencial. Per això heu de demanar cita a la Secretaria de l’escola telefonant a partir de dia 20 al número 971 144 244, entre les 9’00h i les 14’00h.

La documentació a presentar si ho feu de forma presencial és la següent:

Full de matrícula: emplenat i signat pels dos tutors. (El podeu descarregar aquí).

– En el cas que els tutors no tenguin accés al GESTIB. Formulari de sol·licitud de compte d’usuari per a pares / mares / tutors, emplenat i signat, un per cada tutor/a. (El podeu descarregar aquí).

Fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a.

2 fotos tipus carnet de l’alumne/a amb el nom escric al darrere.

A la cita han d’acudir ambdós pares o tutors, en el cas que un d’ells no pugui acudir, l’altre ha de presentar el full “AUTORITZACIÓ PER A REALITZAR ELS TRÀMITS EN MATÈRIA D’ESCOLARITZACIÓ EN CAS D’ABSÈNCIA DEL PARA/MARE O TUTOR/A LEGAL”, degudament emplenat i signat per ambdós. El que no acudeixi ha de signar també abans, tots els documents que li pertoquin, com el “Full de matrícula” i la “Sol·licitud de compte d’usuari del GESTIB”. (Podeu descarregar l’autorització aquí).

En el cas que un dels pares estigui absent i per tant, no pugui acudir a la cita ni signar cap document, l’altre haurà d’emplenar i signar el document “DECLARACIÓ RESPONSABLE”. (El podeu descarregar aquí).

– Pensau a dur el DNI, NIE o PASSAPORT per a identificar-vos, també el DNI de l’alumne/a, o si no en té, el llibre de família.

En cas que no faceu efectiva la matrícula en el temps establert perdreu la plaça obtinguda.