Formacions presencials de les àrees 1 i 2 nivell A1

Obrim esdeveniments de formació de 16 h PRESENCIALS que acrediten les àrees 1, i 2 amb un nivell A1. Sessions presencials a Palma (edifici del CEP de Palma), Inca (edifici del CEP d’Inca), Alaior (seu del CEP IBSTEAM) i Puig d’en Valls (al CEIP s’Olivera).

Formació especialment adreçada a aquells docents de tots els nivells educatius que es troben a un nivell molt inicial de competència digital 

Detalls de la formació:

✅ La formació acredita la competència digital de les àrees 1 i 2 amb un nivell A1 segons el MRCDD. 

✅ Número d’hores: 16 h

✅ Data d’inscripció: de l’1 de desembre fins dia 15 de desembre

✅ Data de llistes: 16 de desembre

✅ Data de confirmació: 16 de desembre al 19 de desembre

✅ Data d’inici de la formació: 18 de gener

✅ Data final de la formació: 6 de febrer

Si voleu saber més detalls a continuació trobareu les convocatòries al portal del personal

L’objectiu de la formació és:

  • Adquirir els indicadors d’assoliment de les competències de l’àrea 1 i l’àrea 2 amb el nivell A1 del Marc de referència de la competència digital docent. BOE 16 de maig de 2022

Continguts

  • Eines de comunicació organitzativa establertes per l’Administració Educativa.
  • Pràctica reflexiva, tant individual com conjunta, de l’ús de les tecnologies en la pràctica digital.
  • Protecció de dades personals, privacitat i garantia de drets digitals.
  • Riscos i amenaces per a la salut física i psicològica per a l’alumnat.
  • Utilització dels motors de cerca.
  • Propietat intel·lectual i drets d’autor.
  • Eines d’autor per a la modificació i creació de continguts digitals.
  • Sistemes d’organització i catalogació de continguts educatius digitals.
  • Compartició en entorns segurs de tot tipus de continguts educatius digitals.

Competències Digitals

1.1.A1.3 Coneix les característiques, les funcionalitats, les opcions d’accessibilitat i les limitacions de les eines de comunicació, així com la normativa aplicada al seu ús en l’àmbit educatiu.

1.2.A2.1 Utilitza, de manera guiada, les diferents plataformes de participació i coordinació docents establertes per l’AE o pels titulars del centre. 

1.3.A2.1 Reflexiona, de manera individual o col·lectiva, assessorat per professorat del seu centre o per experts externs, sobre aspectes tècnics o metodològics concrets de la seva pràctica docent digital que hagi considerat rellevants.

1.4.A1.1 Identifica les seves necessitats de desenvolupament professional per aplicar en la pràctica, mitjançant les tecnologies digitals, la seva formació teòrica.

1.5.A1.1 Reconeix els riscos i les amenaces de l’activitat digital i utilitza mesures de caràcter general per protegir les dades personals i l’accés als dispositius en l’àmbit professional.

2.1.A1.1 Coneix els criteris didàctics, tècnics (llicències, accessibilitat, adequació a l’edat de l’alumnat i a la consecució dels objectius) i científics (fiabilitat de les fonts, rigor, etc.) per seleccionar continguts de qualitat. 

2.2.A1.1 Coneix els criteris didàctics, disciplinaris i tècnics (adequació a l’edat de l’alumnat i a la consecució dels objectius, accessibilitat, etc.) i els aplica de forma genèrica en l’edició i la creació de continguts digitals. 

2.1.A1.3 Utilitza algun sistema d’organització de recursos (aplicacions, extensions del navegador, etc.).

2.3.A1.1 Coneix i utilitza entorns digitals segurs per compartir continguts amb finalitats educatives, i n’analitza les polítiques d’ús.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>