CONTACONTES 10 DE FEBRER 15.30H:
La Biblioteca del CEIP s’ Albufera presenta:
Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea-Next Generation EU, en el marc del Mecanisme del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
TALLER DE TITELLES DIA 27 DE GENER A LES 15.30H
La Biblioteca del CEIP s’ Albufera presenta:
Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea-Next Generation EU, en el marc del Mecanisme del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
CONTACONTES 20 DE GENER 15.30H:
La Biblioteca del CEIP s’Albufera presenta:
Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea-Next Generation EU, en el marc del Mecanisme del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
CONTACONTES 13 DE GENER 15.30H:
La Biblioteca del CEIP s’Albufera presenta:
Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea-Next Generation EU, en el marc del Mecanisme del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
AUDIOLLIBRE: ”Inventa una història sobre el canvi climàtic i la COP 27” CSIC
Ja ens ha arribat l’Audiollibre amb els relats de Yousef K.A. guanyador del Concurs d’Audiollibres ”Inventa una història sobre el canvi climàtic i la COP 27” concedit per la representació del CSIC de les Illes Balears amb l’audiollibre “S’Albufera al máximo” de la categoría de 10 a 12 anys. A més a més al llibre també hi ha els relats dels finalistes del concurs de la mateixa categoria:“Mancha” de Manou V. “Los niños contra la contaminación” de Jeydy C., “La contaminación” de Sara G.,“La contaminación y el parque” de Daniela C.,“Por qué” de Nishabda S.
El podeu consultar: https://delegacion.illesbalears.csic.es/publicamos-audiolibro/
Ivoox: https://www.ivoox.com/podcast-inventa-historia-sobre-cambio-climatico_sq_f11701640_1.html
Llibre en format PDF: Libro-Concurso-Cambio-Climatico-2022
Font de la foto: xarxes IMEDEA CSIC UIB
PROGRAMACIÓ DE LES ACTIVITATS DEL 25N DIA INTERNACIONAL PER L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES DEL CEIP S’ALBUFERA:
EL CEIP S’ALBUFERA PREMIAT AL CONCURS D’AUDIOLLIBRES DEL CONSELL SUPERIOR D’INVESTIGACIONS CIENTÍFIQUES (CSIC) DE LES ILLES BALEARS
El nostre alumne Yousef K.A. ha guanyat el Concurs d’Audiollibres ”Inventa una història sobre el canvi climàtic i la COP 27” concedit per la representació del CSIC de les Illes Balears amb l’audiollibre “S’Albufera al máximo” de la categoría de 10 a 12 anys.
A més a més els finalistes del concurs de la mateixa categoria, i també del nostre centre, són:“Mancha” de Manou V. “Los niños contra la contaminación” de Jeydy C., “La contaminación” de Sara G.,“La contaminación y el parque” de Daniela C.,“Por qué” de Nishabda S.
Els audiollibres del guanyador i de les finalistes seran maquetats en un llibre il.lustrat a càrrec de la Representació del CSIC Illes Balears i les classes que han participat el rebran en format paper i també en format digital a la web del CSIC.
Aquest concurs, emmarcat dins una situació d’aprenentatge de l’assignatura de Llengua Castellana impartida pels nostre mestres Pilar S i Marcos L, consistia en enviar un audio contant una història sobre el Canvi Climàtic i la Conferència de les Nacions Unides sobre el Canvi Climàtic 27 (COP 27) que es durà a terme aquest pròxim mes de novembre a Egipte.
Nota premsa CSIC Illes Balears: https://delegacion.illesbalears.csic.es/mejor-audiolibro-concurso/
AJUTS MENJADOR ESCOLAR 2022/2023
Han sortit les llistes definitives dels ajuts de menjador escolar 2022/2023 així com també la proposta de resolució corresponent als imports concedits de la DG de primera infància i comunitat educativa de la Conselleria d’Educació, que podeu consultar al següent enllaç:
CEIP S’ALBUFERA_20221024_073111
FESTIVAL FI DE CURS 2022
Aquí teniu el vídeo del festival de fi de curs del CEIP s’Albufera. Enguany vàrem comptar amb l’actuació del músic Tom Trovador que va acompanyar als infants de 3r i a més, ens va interpretar una cançó.
Enhorabona a totes i a tots!!
AJUTS MENJADOR CURS 2022-2023
Benvolgudes famílies,
Ja ha sortit la resolució per sol·licitar els ajuts de menjador per al curs 2022-2023.
Podeu passar pel centre a recollir l’imprès de sol·licitud o el podeu descarregar de la següent página web on també hi trobareu la resta d’informació sobre la convocatòria: https://www.caib.es/sites/
PRESENTACIÓ DE SOL.LICITUTS: DEL 20 AL 30 DE JUNY DE 2022
Les sol·licituds per obtenir els ajuts de menjador s’han de formalitzar mitjançant l’imprès normalitzat que figura en l’annex 2 de la resolució. El model també es pot trobar a la pàgina web de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa (https://www.caib.es/sites/
Per a facilitar-vos el tràmit vos adjuntam també el Manual per a les Famílies que han elaborat el Servei de Comunitat Educativa
Annex 2: https://www.caib.es/sites/
BOIB de la resolució:https://www.caib.es/
PUNTUACIÓ PROVISIONAL PROCÉS ADMISSIÓ EI/EP CURS 2022/23
S’ha publicat el llistat provisional del procés d’Admissió d’Escolarització per al curs 22/23:
CEIP S’ALBUFERA_20220607_091740
També podeu consultar el resultat del llistat de puntuació provisional a la web de la Conselleria d’Educació i Formació Professional: http://www.caib.es/sites/
Recordam que el període de reclamacions es de dia 8 a dia 10 de juny.
XVII MOSTRA DE TEATRE ESCOLAR D’ALCÚDIA
PROCÉS D’ESCOLARITZACIÓ
JORNADA PORTES OBERTES
TALLER DE PASQUA 2022
PROGRAMA DE FRUITA A LES ESCOLES
Un curs més el nostre centre participa en el PROGRAMA DE FRUITA A LES ESCOLES i durant 9 setmanes l’empresa Fruita Bona ens repartirà fruita (poma, maduixa, pera i albercoc) i suc de taronja natural.
Les dates de repartiment seran els següents dilluns:
1r dia de lliurament: 11/04/2022
2n dia de lliurament: 25/04/2022
3r dia de lliurament: 02/05/2022
4t dia de lliurament: 09/05/2022
5è dia de lliurament: 16/05/2022
6è dia de lliurament: 23/05/2022
7è dia de lliurament: 30/05/2022
8è dia de lliurament: 06/06/2022
9è dia de lliurament: 13/06/2022
V SETMANA MOBILITAT SOSTENIBLE
https://youtu.be/2n3ygCEEblk
Map Teatre!
Aquest curs és el 2n any que participam en el programa MAP teatre de la Conselleria. Durant uns mesos, els infants de 6èB duen a terme un taller de teatre setmanal amb na Marga Alaja.
L’altre dia ens va visitar el Conseller del fons Europeu, en Miquel Company, na Catalina Solivellas, directora General de Cultura i en Pere Mascaró, coordinador del programa.
Aquí teniu un petit tast de la seva visita!
PROCÉS ADMISSIÓ CURS 2022-2023
Ja ha arribat la Reina Carnestoltes!
https://youtu.be/UUuOnibETfghttps://youtu.be/vFZPNptlpnghttps://youtu.be/T1iqk9l5Ws4https://youtu.be/WeXq5i3XhQ4
Primer dia sense mascaretes al pati!
CELEBRAM SANT ANTONI
El Dimoni ens va venir a veure!
Vos presentam les nostres gloses!
Vos convidam a veure les felicitacions musicals de nadal d’alguns infants de l’escola.
Bon nadal!
al ceip s’albufera ja tenim l’escola preparada per l’arribada del nadal.
https://www.youtube.com/watch?v=vwPo5gg2Dpw
Volada d’estels per la celebració del dia de la No violència
MENÚ NOVEMBRE
https://redols.caib.es/c07007826/wp-content/uploads/sites/77/2021/11/menu-novembre.pdf
Aquí teniu el menú del mes de Novembre! Bon profit!
INFORMACIÓ INICI DE CURS
https://redols.caib.es/c07007826/wp-content/uploads/sites/77/2021/11/menu-novembre.pdf
Aquí teniu el menú del mes de Novembre! Bon profit!
Divendres dia 10 de setembre tornam a l’escola!
LLIBRES DE TEXT 2021-2022
Aquí teniu el llistat dels llibres de text del curs 2021-2022.LES FAMÍLIES QUE US HEU ADHERIT AL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES, HEU DE VENIR A CERCAR ELS LLIBRES DIA 6 i 7 DE SETEMBRE DE 9h a 14h A L’ESCOLA.Aquests dies també podreu comprar l’agenda de l’escola i fer-vos socis de l’AFA (ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES) per poder gaudir de molts beneficis durant tot el curs.
Llistat llibres
MAP TEATRE 2021-2022
MAP teatre és un programa de formació i innovació educativa que pretén facilitar als centres educatius el desenvolupament de l’expressió artística com a mitjà de comunicació i comprensió dels éssers humans.
L’acrònim neix de les sigles de l’imperatiu de tres verbs: Motiva’t, Acciona’t i Projecta’t, que, a més d’expressar desig, ordre i consell, donen als infants el protagonisme del seu propi aprenentatge.
A continuació us presentem el treball que han fet els alumnes de cinquè i sisè C.
https://youtu.be/W8DBstjWXJ8
LLISTAT DEFINITIU DEL PROCÉS D’ADMISSIÓ CURS 21-22
Llistats provisionals d’admissió EI/EP (21-22)
Aquí podeu consultar els llistats provisionals d’alumnes admesos en el procés d’escolaritació del curs 2021-2022.
El llistat definitiu sortirà dia 17 de juny. Si teniu algun dubte, podeu consultar a la secretària.
PREVISIÓ DE MATRÍCULA 2021-2022
Museu d’art de l’escola de S’Albufera
(Recordau que per poder visualitzar molts dels continguts s’ha d’iniciar sessió al vostre compte de l’escola)
28 D’ABRIL 2021: Dia de l’Educació Física al Carrer/Centre/Casa
Benvolgudes famílies i alumnes,
Avui és el “Dia de l’Educació Física al Carrer/Centre/Casa” i des del centre vos mostram un petit recull del nostres alumnes i claustre gaudint de ‘activitat física. Cal donar importància a l’Educació física ja que: Mostra la importància per al desenvolupament integral i integrat, sense discriminació de cap tipus, de les persones de totes les edats, però en especial dels adolescents Fomenta la pràctica d’activitats variades i en companyia, per al benestar físic, psíquic i social. Promoure la difusió d’activitats saludables poc conegudes. Educa en valors: esforç, autosuperació, cooperació, educació per a la pau, consum responsable, ecologia, educació cívica i viària. Animar la societat a adoptar un estil de vida actiu (EVA). Combat les malalties derivades del sedentarisme. Fomenta l’ús de transport no contaminant. Per tot això i molt més, vos animam sempre a practicar activitats físiques i manifestam la importància d’una tercera hora a la setmana de l’assignatura d’Educació Física! #DEFC2021













Anterior
Següent














Anterior
Següent
PROCÉS ESCOLARITZACIÓ
JORNADA L’ESCOLA QUE VOLEM 2021
La veu dels infants
Hem començat a avançar. Totes i tots. Junts. Alumnes, educadors i famílies. Amb noves idees i noves propostes. Amb un nou model pedagògic d’ensenyament i aprenentatge. Aquests darrers dies hem participat activament en la reflexió i debat sobre l’educació que desitgem i ens hem demanat com imaginem que han de ser les nostres escoles en el futur.
L’escola que volem: entre tots ho farem possible.
El rei carnestoltes:
Com cada any, ens visitarà el Rei Carnestoltes per a convidar-nos a disfressar-nos. Però aquesta vegada, degut a la Covid19 i els grups bimbolla, el missatge ens arriba mitjançant YouTube:
Dimarts 9 de febrer: Complements i disfresses d’oficis.Dimecres 10 de febrer: Complements i disfresses de platja.
Dijous 11 de febrer: Pijames!
Divendres 12 de febrer: LLIURE.
https://youtu.be/pLnZamw5bBghttps://youtu.be/22baNdHQbo0https://youtu.be/ULfitXwYyiE
Menú menjador FEBRER 2021