Agraïments Carnestoltes 2022
02/03/22Ara que començam la Quaresma i s’han acabat les disfresses, des d’aquest espai volem agrair la col·laboració de les famílies, la gran intervenció de la BATUCADA
i a la Regidoria de Cultura i als encarregats dels caparrots per cedir-nos na PINZELLA com a transmissora de les… Llegeix més»
Menú de març
02/03/22Carnestoltes 2022
26/02/22Carnestoltes 2022
26/02/22CARNESTOLTES 2022
17/02/22Actualització de les mesures COVID
10/02/22Primera entrega de mòbils
10/02/22S’ha fet la primera entrega de telèfons mòbils del programa de recollida promogut per l’institut Jane Goodall. Gràcies a aquesta iniciativa podem recuperar els minerals valuosos que tenen dins. D’aquesta manera contruibuim a no degradar més el nostre planeta i evitar l’explotació infantil.
Volem agrair als membres de la comunitat educativa la gran participació en aquesta proposta. Recordeu que la campanya és anual i es pot participar durant tot el curs.
Menú de febrer
31/01/22Sant Antoni 2022
17/01/22Menú de gener
09/01/22Nadales 2021
18/12/21Primera reunió de delegats
13/12/21Menú de desembre
01/12/21Plànols i mapes
26/11/21Art i grafisme a 4 anys
26/11/21Matemàtiques a quatre anys
26/11/21Experimentam!
26/11/21“Aquí i allà, contra les violències masclistes”
24/11/21La plataforma Felanitx per la igualtat i l’ajuntament de Felanitx ens han fet arribar aquest tast de l’exposició “Dona havia de ser” de l’artista Caterina Amengual. Les trajectòries d’aquestes dones li serveixen per reflexionar sobre la relació que hi ha entre la violència masclista i la manca de drets de les dones, o com la nostra vida queda condicionada per sempre pel fet de poder gaudir o no d’uns drets que mai no acaben d’estar consolidats perquè qualsevol crisi els torna a fer trontollar. Al llarg d’aquesta setmana realitzarem diferents activitats en el marc del 25N que vos anirem mostrant a les nostres xarxes socials.
Racons de català a 3r
22/11/21Les alumnes i els alumnes de tercer treballen setmanalment català per racons. Organitzam l’aula en diversos espais on els alumnes, distribuïts en petits grups, realitzen activitats simultànies de manera autònoma.
És una manera de treballar més creativa i flexible, en la qual el paper del mestre és dinamitzar els aprenentatges.
Segueix-nos!