Sol·licitud de l’accés al Gestib per part de les famílies

El 19/06/2018, el Consell Escolar del Centre va acordar que les circulars a les famílies de forma progressiva es farien arribar mitjançant la plataforma Gestib-web, atès l’elevat nivell de desenvolupament de l’aplicació i l’accessibilitat mitjançant dispositius mòbils. Aquesta aplicació permet, a més, la consulta de les dades acadèmiques (horaris, faltes d’assistència, qualificacions trimestrals, notificacions i contacte amb els tutors…) dels vostres fills-es. Per tenir accés a l’aplicació informàtica Gestib-web per a pares i tutors legals heu de:
  1. Sol·licitar el formulari enviant un correu electrònic a secretaria@iesbinissalem.net
  2. Comprovar que les dades són correctes (sobretot el mòbil, que ha de ser el del sol·licitant) i retornar el formulari signat (es pot escanejar el document i enviar-lo per mail o entregar-lo a secretaria a través de l’alumne-a)
  3. Rebreu un missatge SMS amb el compte d’usuari, la contrasenya inicial i un enllaç a la web on s’ha d’acudir a realitzar el canvi d’aquesta per una definitiva durant les primeres 24 hores de rebre el missatge.
  4. Ja podreu accedir a l’aplicació a través de l’enllaç https://www3.caib.es/xestib/
  5.  Trobareu la informació sobre la funcionalitat de la web de famílies del Gestib a aquest enllaç.