Sortida didàctica a la fàbrica Quely i al museu de la sabata d’Inca
05/03/26Ahir dia 4 de març vàrem fer una sortida didàctica amb els grups de 1r de GS de Màrqueting i Publicitat i Gestió de Vendes i el grup de GS de Logística i Comerç internacional.
Hem d’agrair a Maria del Mar, la nostra guia a la fàbrica Quely, la seva professionalitat, tracte exquisit, amabilitat i el fet d’haver adaptat la xerrada al perfil del nostre alumnat. Moltes gràcies per haver-nos rebut.

Posteriorment, vàrem anar al Museu de la sabata, on l’alumnat tenia activitats d’anglès per fer en parelles mentres descobrien l’interior d’un museu, un gran desconegut per bona part dels alumnes. El museu disposa d’una mostra permanent molt interessant que ens parla d’una de les indústries més importants d’Inca, la indústria del calçat.
Gràcies també per rebre’ns avui a tot el grup.

