VI Concurso de microrelatos “La mano de la hormiga en primavera”
06/05/24
Ja podeu començar a escriure els vostres microrelats pel VI concurs de “La mano de la hormiga en primavera” que organitza el departament de llengua i literatura castellanes amb el patrocini de l’AMIPA. Hi ha temps fins dia 23 de maig.
Bases del concurs. Animau-vos a participar!



Dijous, 8 de febrer vam poder gaudir d’una desfilada de luxe amb el circ Berenguer. Hi havia ganes de festa, i tots els participants varen desfilar i ballar beníssim. El jurat ho té complicat vist el nivell creatiu dels nostres alumnes i professors. Podeu veure totes les imatges en aquest enllaç:
Els alumnes d’alemany de 2n i d’ESO van participar ahir a l’11a edició del concurs de galetes alemanyes que celebrem cada any a l’IES Berenguer d’Anoia.


Al Berenguer és tradició celebrar Sant Jordi amb activitats diferents, totes molt enriquidores. Podeu veure imatges d’algunes d’elles en els enllaços que hi ha a continuació:

