Els nostres alumnes guanyen el HACKATON INNOVA FP

Dies abans de les festes de Pasqua es va celebrar la primera edició del Hackton Innova FP Illes Balears. 

En representació del nostre centre van participar alumnes dels graus superiors de Transport i Logística i Comerç Internacional. 

Durant dos dies, els participants havien de resoldre reptes proposats per quatre grans empreses amb activitat a les nostres illes. 

Així, en Toni, n’Àngel, n’Iván i en Rachid  han solucionat el repte plantejat per Asinem Balears amb bones idees i arguments. Havien de presentar propostes per fer més sostenible i més pràctic pels treballadors el Polígon de Marratxí. 

Moltes gràcies al Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de la Formació Professional de les Illes Balears (CFINFP-IB) per organitzar aquest esdeveniment i a Asinem per plantejar un repte tan interessant.