Informació matrícula 2n de batxillerat alumnat del centre

MATRÍCULA EN LÍNIA

Documentació a adjuntar. Aquesta documentació la podeu incloure com a imatge o pdf a l’apartat de “documents adjunts” que apareix al final del tràmit de Matrícula en línia del Gestib o aportar-la presencialment al centre.

  • Justificant de l’ingrés bancari (Veure informació de pagament).
  • Full d’autoritzacions Si l’alumne/a és menor d’edat, el full l’han de signar els dos progenitors.
  • L’alumnat fins a 20 anys amb patologies cròniques (crisis epilèptiques, diabetis /hipoglucèmia, crisis asmàtiques, cardiopaties congènites, al·lèrgies a determinats aliments, al làtex o a les picades d’insectes -anafilaxia-..), emplenar el document Alerta Escolar Balear.
  • En cas de precisar fer ús del transport consulteu la informació al següent enllaç: Transport escolar.

– Per a fer la matrícula en línia necessiteu l’usuari i la contrasenya de Gestib o el codi que rebreu del Gestib en un missatge de correu electrònic. En el cas de menors d’edat ha de ser el/la pare/mare/tutor/a qui accedeixi.

– Amb l’usuari/contrasenya del Gestib o el codi rebut, podreu emplenar la matrícula en línia. Trobareu matèries preseleccionades i altres a triar. També teniu a la vostra disposició un Manual per a la matrícula en línia.

Haureu de triar entre Atenció educativa o Religió II

I una de les següents optatives de 2n*:

  • Dibuix tècnic aplicat a les arts plàstiques i al disseny II
  • Tècniques d’expressió graficoplàstica
  • Segona llengua estrangera II: francès

* Només s’ha de marcar una optativa però a observacions s’han de posar totes les optatives per ordre de preferència per tal que puguem tenir-les en compte en el cas que no us puguem matricular en l’optativa marcada en primera opció. Així haureu de posar Optativa1:…, Opt.2:…, sent la 1 la de més preferència. (El centre valorarà cada cas tenint en compte la preferència de l’alumnat i variables com el número d’alumnes matriculats a les diferents matèries, recomanacions del professorat, l’ordre de matrícula, la optativa cursada a 1r …)

Les assignatures estan subjectes a modificacions per la publicació de noves instruccions.

  • Algunes matèries estan supeditades al nombre d’alumnat matriculat.
  • L’alumnat interessat en alguna matèria optativa que no pot cursar al centre, té la possibilitat de cursar-la mitjançant la modalitat d’educació a distància a l’Institut d’Ensenyaments a Distància de les Illes Balears (IEDIB).
  • L’alumnat que té matèries pendents de 1r les ha d’indicar a observacions.
  • L’alumnat repetidor de 2n curs de batxillerat que no cursa totes les matèries ha d’indicar a observacions quines matèries cursa.
  • El centre revisarà les matrícules abans de fer-les oficials i en cas necessari us contactarà per resoldre possibles incidències.