Acord de col·laboració de BONGRUP i IES Berenguer d’Anoia

El passat 25 de juny el departament de comerç de l’IES Berenguer d’Anoia va firmar un acord de col·laboració amb Bongrup (empresa dedicada a la distribució de material de fontaneria i climatització) emmarcat dins el seu programa Bon Talent, dirigit a formar i incorporar nous professionals al sector de les instal·lacions a Balears: fontaneria, electricitat, climatització, domòtica, logística, administració i més.

A l’IES Berenguer d’Anoia apostem per crear llaços amb l’entorn laboral. Gràcies als acords amb empreses, el nostre alumnat pot acostar-se al món professional, conèixer diferents sortides laborals i desenvolupar competències reals per al seu futur.

Què contempla aquesta col·laboració?
Pràctiques professionals i formació dual intensiva
Participació activa en xerrades, taules rodones i jornades de portes obertes
Donació de material didàctic per a tallers tècnics
Ponts directes entre joves estudiants i empreses instal·ladores

Gràcies a en Guillermo García Moriz, director de Bongrup per aquesta iniciativa de treball conjunt institut-empresa i pel seu compromís en la formació dels estudiants que seran els professionals del futur.

“El crit” de Munch a la pinacoteca del Berenguer

Enguany hem incorporat dues obres a la Pinacoteca del Berenguer. Aquesta darrera incorporació ha anat a càrrec d’alguns alumnes de l’assignatura de Projectes artístics. 

Edvard Munch (1863-1944) va ser un pintor noruec considerat precursor de l’expressionisme. Va créixer en un ambient marcat per la malaltia i la mort, experiències que van influir profundament en les seves obres. La seva obra més famosa, “El crit” (1893), s’ha convertit en una icona de l’art modern que expressa angoixa existencial i representa el pànic humà. És fonamental dins l’expressionisme, pel seu poder emocional.

Més informació sobre l’obra, l’autor i el procés  que han seguit els alumnes, aquí.