En cas d’incidències amb els chromebooks comprats mitjançant el centre a ICONO hi ha dues opcions per a gestionar-les:
OPCIÓ 1:
Anar directament a la botiga física ( Gremi de Ferrers, 14, nave 6). Horari de dilluns a divendres de 9 a 14h i de dilluns a dijous de 16:30 a 19:30. Telèfon 971 37 74 57
(Opció recomanada perquè és més ràpida la seva sol·lució, ja que no s’ha de dependre de l’empresa de repartiment i perquè vos lliuraran un equip de cortesia mentre dura la reparació, encara que millor si telefonau primer per assegurar-vos la seva disponibilitat).
OPCIÓ 2:
Crear un tiquet amb el SAT d’ICONO (www.iconosat.com). Vos heu de registrar primer i crear el tiquet de la incidència (aquí teniu un tutorial de com fer-ho).
Una empressa de missatgeria passarà a recollir l’equip i a lliurar-ho a l’adreça que indiqueu.
Durant els dies lectius podeu posar l’adreça del centre escolar per recollir i lliurar el chromebook, així no heu d’estar pendents de l’empresa de missatgeria.
Als períodes no lectius sí que heu de possar la vostra adreça personal.