SECRETARIA
Si voleu demanar un cita per secretaria podeu accedir al següent ENLLAÇ per a concretar l’hora i dia o bé telefonau al centre (971-756704)
SECRETARIA
Si voleu demanar un cita per secretaria podeu accedir al següent ENLLAÇ per a concretar l’hora i dia o bé telefonau al centre (971-756704)
Us deixam aquests enllaços per a que pugueu aprendre una cançó tota la família plegada. Un cop, a final de cada mes, la cantarem tots plegats al pati a l’hora d’entrar. Anau practicant que ha de semblar una coral.
Benvolgudes famílies de primer i segon.
Aquestes setmanes estam fent collita de l’hort. Gràcies a les plujes, i a la dedicació dels infants a la cura de l’hort, hem pogut agafar unes bones lletugues i amb aquestes, hem fet tacos i amanida. Els infants varen disfrutar i deixaren els plats nets. Les properes setmanes tenim previst fer infusions i coques de verdura! Menjar saludable cultivat a la nostra escola!






Moltes gràcies a les famílies per col·laborar el dia de la festa i ajudar a arraconar taules i apilar cadires.
Però qui acaba de arraconar i fer net els banys? Com cada any, dissabte dematí un grup de mares voluntàries de l’AFA varen… Llegeix més»
Avui hem tengut la visita de Sant Antoni amb els dimonions que han visitat les aules i els hem pogut dir la glosa que havíem preparat. FOTOS
Les famílies del centre CEIP de Pràctiques ens adherim al nostre compromís d’ús de pantalles !! Tu ja ho has fet?
Ens preocupa l’ús creixent i cada vegada més prest de mòbils i pantalles, i les seves conseqüències. A casa moltes ja feim tot el que podem,… Llegeix més»
Els pares i mares dels alumnes de 5 anys estau convidats a venir a fer una activitat amb els nins i nines. Podeu triar qualsevol activitat o venir a ajudar a fer-ne qualcuna a la tutora. Animau_vos!!!
Ahir horabaixa es va dur a terme la trobada amb famílies que el centre, juntament amb l’AFA i FERYAib havíem organitzat per a tractar els riscos de les pantalles i per arribar a un acord a nivell de centre per a treballar la introducció de… Llegeix més»
Avui l’alumnat de 2n cicle ha participat en un taller que ha consistit en fer una gimcana pel centre a partir d’unes premises molt específiques per aprendre català d’una forma lúdica. Juguem amb la llengua!!!