Sol·licitud d’admissió a batxillerat de nou alumnat

Inscripció telemàtica

La sol·licitud d’admissió s’ha de presentar del 24 de juny a el 3 de juliol, via telemàtica mitjançant la web d’escolarització .

El tràmit estarà disponible a partir del 24 de juny de 2020 i durant el periode establert. No hi ha preinscripció al setembre.

Tràmit de la sol·licitud d’admissió via telemàtica

Per accedir al tràmit telemàtic i realitzar la sol·licitud teniu diverses vies que s’expliquen en la mateixa pàgina de la sol·licitud.

  •  Us podreu identificar mitjançant usuari i contrasenya GestIB o Cl@ve. En aquest cas només s’haurà d’anar al centre si s’ha d’aportar documentació que no pugui ser consultada telemàticament, cosa que tindreu indicada en la vostra sol·licitud.
  • També podreu accedir de forma anònima amb número de DNI o NIE i el número de telèfon mòbil. En aquest cas haureu de dur imprès al centre de primera opció. També us haureu d’identificar i aportar la documentació que no es pugui consultar de forma telemàtica.

Només es pot anar al centre demanant cita prèvia al telèfon 971301228 de dilluns a divendres de 9 a 13 hores.

 

Dates del procés d’admissió de Batxillerat

  • Presentació de la sol·licitud d’admissió a batxillerat: de el 24 de juny a el 3 de juliol
  • Sorteig lletra desempat: 6 de juliol
  • Publicació llistes provisionals: 16 de juliol( consulta disponible a partir del 16 de juliol)
  • Reclamacions: 17 a el 21 de juliol
  • Llistes definitives: 24 de juliol ( consulta disponible a partir del 24 de juliol) les llistes definitives dels sol·licitants pendents d’obtenir els requisits a setembre es publicaran el 9 de setembre.
  • Matriculació: de l’27 a l’29 de juliol (els que es trobin a la llisat definitiva d’admessos de dia 24 de juliol – alumnes que hagin promocionat al juny o estiguin pendents d’homologació – INSTRUCCIONS MATRÍCULA )
  • Matriculació: 9 i 10 de setembre (els que es trobin a la llisat definitiva d’admessos de dia 9 de setembre – alumnes que promocionin al setembre – INSTRUCCIONS MATRÍCULA )

 

Sol·licituds fora termini

Als alumnes que se’ls ha passat fer la sol.licitud dins del termini hauran d’emplenar la Sol·licitud fora termini  i demanar cita prèvia al 971176029 per entregar-la juntament amb la documentació, (a la sol.licitud ve especificada la documentació que es requereix). Fora termini no hi ha tràmit telemàtic.

En el cas de les sol·licituds presentades “fora de termini, abans de l’inici del curs escolar”, la matrícula s’ha de formalitzar com a màxim, 48 hores després de l’adjudicació de la plaça.

 

Criteris de barem

Els criteris prioritaris de barem venen especificats al imprés de sol·licitud.

A l’Escola d’Art d’Eivissa No es té en compte el criteri de ubicació del domicili ni de ubicació de lloc de feina.

Els complementaris de centre per al curs 2020-21 i la puntuació que s’obté en el procés d’admissió de Batxillerat quan s’acreditin són:

  • 0,3 punts en cas de germans de parts multiples.
  • 0,4 punts en cas de fills de families monoparentals.
  • 0,4 punts en cas d’ alumnes amb discapacitats motrius o discapacitats sensorials auditives

Puja^

Per a qualsevol consulta o incidència contacteu amb el centre al correu electrònic escoladart.eivissa@educaib.eu o al telèfon 971 30 12 28 de dilluns a divendres de 9 a 13 hores.