Sol·licitud d’admissió a batxillerat de nou alumnat

Inscripció telemàtica

La sol·licitud d’admissió s’ha de presentar del 14 al 18 de juny de 2021 via telemàtica mitjançant la web d’escolarització .

El tràmit estarà disponible a partir del 14 de juny de 2021 i durant el període establert. No hi ha preinscripció al setembre.

Tràmit de la sol·licitud d’admissió via telemàtica

Per accedir al tràmit telemàtic i realitzar la sol·licitud teniu diverses vies que s’expliquen en la mateixa pàgina de la sol·licitud.

  •  Us podreu identificar mitjançant usuari i contrasenya GestIB o Cl@ve. En aquest cas només s’haurà d’anar al centre si s’ha d’aportar documentació que no pugui ser consultada telemàticament, cosa que tindreu indicada en la vostra sol·licitud.
  • També podreu accedir de forma anònima amb número de DNI o NIE i el número de telèfon mòbil. En aquest cas haureu de dur imprès al centre de primera opció. També us haureu d’identificar i aportar la documentació que no es pugui consultar de forma telemàtica.

Només es pot anar al centre demanant cita prèvia al telèfon 971301228 de dilluns a divendres de 9 a 13 hores.

 

Dates del procés d’admissió de Batxillerat

  • Presentació de la sol·licitud d’admissió a batxillerat: de el 14 al 18 de juny de 2021
  • Publicació llistes provisionals: 2 de juliol de 2021( consulta disponible a partir del 2 de juliol)
  • Reclamacions: del 5 al 7 de juliol de 2021)
  • Resolució a les reclamacions: el 8 de juliol de 2021
  • Llistes definitives: 12 de juliol de 2021 ( consulta disponible a partir del 12 de juliol) les llistes definitives dels sol·licitants pendents d’obtenir els requisits a setembre es publicaran el 8 de setembre.
  • Matriculació: de l’13 al 15 de juliol de 2021 (els que es trobin a la llista definitiva d’admesos de dia 12 de juliol – alumnes que hagin promocionat al juny o estiguin pendents d’homologació – INSTRUCCIONS MATRÍCULA)
  • Matriculació: 9 i 10 de setembre (els que es trobin a la llistat definitiva d’admesos de dia 8 de setembre – alumnes que promocionin al setembre – INSTRUCCIONS MATRÍCULA)

 

Sol·licituds fora termini

Als alumnes que se’ls ha passat fer la sol.licitud dins del termini hauran de demanar cita prèvia al 971176029 i emplenar una sol·licitud fora termini per entregar-la juntament amb la resta de documentació requerida. Fora termini no hi ha tràmit telemàtic.

En el cas de les sol·licituds presentades “fora de termini, abans de l’inici del curs escolar”, la matrícula s’ha de formalitzar com a màxim, 48 hores després de l’adjudicació de la plaça.

 

Criteris de barem

Els criteris prioritaris de barem venen especificats al imprès de sol·licitud.

A l’Escola d’Art d’Eivissa No es té en compte el criteri de ubicació del domicili ni de ubicació de lloc de feina.

Puja^

Per a qualsevol consulta o incidència contacteu amb el centre al correu electrònic escoladart.eivissa@educaib.eu o al telèfon 971 30 12 28 de dilluns a divendres de 9 a 13 hores.