Col·laboració centre-empresa

A l’IES sa Blanca Dona treballam estretament amb els diferents sectors empresarials d’Eivissa oferint tot tipus de col·laboracions i especialment amb les pràctiques i ofertes de feina a l’alumnat de Formació Professional dels nostres estudis (màrqueting i publicitat, administració, auxiliars administratius, serveis comercials i activitats comercials)

Si sou una empresa i desitjau estudiants o ex-estudiants per oferir-los un lloc de feina o pràctiques en empresa, emplenau aquest formulari:

Per qualsevol dubte o més informació contacta amb nosaltres al 971310801 o a fp@iessablancadona.cat

Què són les pràctiques en empresa (FCT)?

 Les pràctiques de Grau Superior i Grau Mitjà són de 400 hores i en general aquestes pràctiques es realitzen des del mes d’abril a juny.

Les pràctiques d’FP Bàsica són de  240 hores i es solen realitzar al maig i juny.

Al següent enllaç trobareu més informació:  Formació en Centres de Treball

Ja col·laborau amb nosaltres?

Emplena l’enquesta de valoració de l’FCT per part del tutor de l’empresa

Enquesta de satisfacció de les FCTs

 

 

 

Quines funcions poden fer els nostres estudiants?

  • Realitzar les gestions necessàries per a la posada en marxa d’una empresa comercial.

  • Assistir en la elaboració i seguiment de polítiques i plans de màrqueting.

  • Planificar i desenvolupar accions de màrqueting digital.

  • Obtenir, analitzar i organitzar informació fiable dels mercats.

     

  • Organitzar grups d’enquestadors.

  • Dissenyar la política de relacions públiques de l’empresa.

  • Elaborar el pla de mitjans publicitaris de l’empresa.

  • Gestionar el llançament i implantació de productes i/o serveis en el mercat.

  • Elaborar materials publipromocionals i informatius.

     

  • Organitzar equips de treball amb responsabilitat.

  • Venedor/a.
  • Representant comercial.
  • Venda a distància.
  • Gerent d’un petit comerç.
  • Administrador/a de continguts online.
  • Cap de magatzem.
  • Tècnic/a en logística de magatzem.
  • Tècnic/a d’informació i atenció a la clientela en empreses.
  • Teleoperador/a.
  • Auxiliar de depenent de comerç.
  • Auxiliar d’animació del punt de venda.
  • Auxiliar de venda.
  • Auxiliar de promoció de vendes.
  • Emprat/a de reposició.
  • Operador/a de cobrament o caixer/a.
  • Operari/a de comandes.
  • Comptador/a de recepció i expedició.
  • Operari/a de logística.
  • Auxiliar d’informació.
  •  administratiu o administrativa d’oficina;
  •  administratiu o administrativa comercial;
  •  administratiu financer o administrativa financera;
  •  administratiu o administrativa comptable;
  •  administratiu o administrativa de logística;
  •  administratiu o administrativa de banca i d’assegurances;
  •  administratiu o administrativa de recursos humans;
  •  administratiu o administrativa de l’administració pública;
  •  administratiu o administrativa d’assessories jurídiques, comptables, laborals, fiscals o gestories;
  •  tècnic o tècnica en gestió de cobraments;
  •  responsable d’atenció al client.
  • auxiliar administratiu o administrativa;
  •  ajudant o ajudanta d’oficina;
  •  auxiliar administratiu o administrativa de cobraments i pagaments, de gestió de personal;
  •  administratiu o administrativa comercial;
  •  auxiliar administratiu o administrativa de les administracions públiques;
  •  recepcionista;
  •  empleat o empleada d’atenció al públic;
  •  empleat o empleada de tresoreria, i
  •  empleat o empleada en mitjans de pagament.

Amb qui treballam?