Arranca el projecte MenFEMPO-Lab4.0 al Centre Bit
02/06/26
El nostre centre posa en marxa la primera edició del projecte MenFEMPO-Lab4.0 al Centre Bit de Menorca, amb l’objectiu de formar l’alumnat de 1r dels cicles formatius de Grau Mitjà i Grau Bàsic d’informàtica en les tecnologies més demandades pel sector empresarial.
Durant les properes setmanes, els alumnes podran gaudir de tallers pràctics sobre la instal·lació i configuració de xarxes, el cablejat estructurat i fibra òptica, la reparació de dispositius com chromebooks, equips de sobretaula, plaques electròniques, la programació d’aplicacions i la intel·ligència artificial, juntament amb una formació que impulsa l’emprenedoria i les noves tecnologies de comunicació per potenciar la futura creació de noves empreses.
Les sessions es realitzen al Centre Bit amb la col·laboració d’empreses locals del sector tecnològic, garantint una formació propera al món laboral real: ICONO, COTOTO, MÓVILES SAT, SILME, INFOTELECOM, BINARY i la CAMBRA DE COMERÇ DE MENORCA.
Podeu seguir les novetats del projecte a través de la seva web.

Guanyadores LOGO 30è aniversari
22/05/26Les guanyadores del concurs del logo del 30è aniversari de l’IES Biel Martí són: Clàudia Perelló Serrano, Laia Sempere Pardo i Maria Melià Rotger.

Guanyadors de la fase autonòmica del concurs escolar Consumòpolis 2025-26
22/05/26
13 alumnes de 3r ESO B han participat en el concurs escolar Consumòpolis 2025-26 que treballa continguts de sostenibilitat i hàbits saludables.
L’equip format per Joan Bosch, Berta Camps, Toni Febrer, Óscar Nevado i Bruno Romero han guanyat el 1r premi de la fase autonòmica i entren a participar en la fase nacional. El treball de l’equip va consistir en l’elaboració d’un podcast sobre el consum responsable.
La Conselleria de Salud entrega los premios del concurso escolar Consumópolis 2025-2026
Inici ERASMUS+ de l’alumne Francesc Capó
13/05/26L’alumne de 2n del cicle formatiu de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, FRANCESC CAPÓ BONET, inicia el seu viatge per dur a termes les seves pràctiques formatives dins el programa ERASMUS+. En Francesc residirà durant 5 setmanes a Lyon.
Podeu seguir les seves experiències i novetats a través d’aquesta web:

Molta sort en aquesta aventura!!
Biniparratx 2026 (2n ESO)
13/05/26Dies de colònies 20, 21, 22 maig
Dones: les veus d’un segle
23/03/26Els alumnes de batxillerat i de 4t d’ESO de l’IES Biel Martí han fet un projecte d’aprenentatge-servei que amb el nom de «Dones: les veus d’un segle». Mostren els retrats i les vivències de vint-i-dues dones de 90 o més anys de Ferreries i altres tantes des Mercadal i Fornells.

Els alumnes de 4t d’ESO han experimentat una sèrie d’activitats per donar un servei a la comunitat, en aquest cas tant als pobles des Mercadal i Fornells com al de Ferreries. Es dona visibilitat a les senyores de 90 i més anys com a homenatge amb motiu del 8-M, que tenen unes vivències que no coneix el nostre jovent.
LLISTES PROVISIONALS D’ALUMNES DE GRAU MITJÀ SELECCIONATS AMB UNA BECA DE MOBILITAT ERASMUS+
19/12/25Recomanacions de llibres per regalar aquest Nadal
12/12/25Aquí us deixam una guia amb recomanacions de llibres per regalar aquest Nadal. Aquest document està creat per l’IBBYcat | Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil, en el marc del programa Municipi Lector.






