Felicitacions de Nadal
16/12/25


Un expert en el joc de l’scrabble ha fet un taller a l’alumnat de l’optativa de Taller Lingüístic de 1r d’ESO.
Aquesta setmana ha començat la lliga d’Scrabble, en què participa l’alumnat de 1r d’ESO. S’hi han apuntat 20 alumnes que formen 10 equips, ja que… Llegeix més»

L’alumnat de 4t. ESO que cursa les assignatures de FOPP o Economia han pogut gaudir avui d’una xerrada del Dr. Javier Capó, de la Facultat d’Economia i Empresa de la UIB en la que, utilitzant el conte d’Alicia en el País de les Meravelles com a… Llegeix més»

El grup 1r ESO E ha realitzat un Aprenentatge Servei Serra de Tramuntana (APS) al Camp d’Aprenentatge de Binifaldó pernoctant a les cases. L’APS ha consistit en fer el manteniment d’un itinerari sensorial per invidents, de les cases de Binifaldó cap al camí vell de Pollença. Allà han… Llegeix més»

Els alumnes que cursen l’assignatura de Biologia, Geologia i Ciències Ambientals de 1r de batxillerat han fet un taller de bolets de 2 hores amb l’especialista del MUCBO de Sóller, Aina Peña.
Han pogut fer un concentrat de veure bolets en molt poc temps del que… Llegeix més»
Avui dimarts dia 2 de desembre l’alumnat de 2n de batxillerat de la matèria “Activitat física, d’oci i salut” ens ha ensenyat a ballar la Balanguera de s’Estol en temps del pati interior de Lledoners. Moltes gràcies a aquest alumnat i al que forma part de la banda de música que ha fet possible aquesta activitat.


Un expert en el joc de l’scrabble ha fet un taller a l’alumnat de l’optativa de Taller Lingüístic de 1r d’ESO.
Alumnat Taller Lingüístic 1r ESO
Aquesta setmana ha començat la lliga d’Scrabble, en què participa l’alumnat de 1r d’ESO. S’hi han apuntat 20 alumnes que formen… Llegeix més»

L’alumnat de l’assignatura de Biologia de 1r. de Batxillerat ha realitzat un taller sobre els bolets. El taller l’ha realitzat n’Aina Martí, cap d’educació del Museu Balear de Ciències Naturals. L’alumnat ha pogut repassar la classificació dels fongs, discernir què és un bolet i les… Llegeix més»