L’Institut en contra de la violència masclista

COMUNICAT DE L’INSTITUT MARC FERRER DE FORMENTERA

Des de l’Institut Marc Ferrer volem expressar el nostre més profund dolor i rebuig davant els fets de violència masclista ocorreguts aquest cap de setmana a la nostra estimada illa de Formentera.

Lamentem profundament que, en ple segle XXI, continuem vivint episodis que atempten contra la dignitat, la llibertat i la vida de les dones. La violència masclista és una xacra social que ens interpel·la a totes i tots, i que només podrem erradicar des de la consciència, l’educació i la fermesa col·lectiva.

Volem fer arribar tot el nostre suport, solidaritat i acompanyament a les víctimes, a les seves famílies i a totes les persones que, d’una manera o altra, s’han vist afectades per aquests fets. No esteu soles. L’Institut Marc Ferrer és i serà sempre un espai de respecte, igualtat i compromís cívics i de no violència.

Reafirmem la nostra voluntat de continuar treballant des de l’educació per construir una societat lliure de violències, on el respecte i la convivència siguin els pilars fonamentals.

Per les que ja no hi són. Per les que lluiten. Ni una menys.

Formentera, 6 d’octubre de 2025